וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות בארה"ב: דיסני מתקמבקים

רוי רגב

21.2.2006 / 12:47

סרט ההרפתקאות Eight Below הכניס 25 מ' דולר בסופ"ש. "הפנתר הוורוד", "הר ברוקבק" ו"הולך בדרכי" יציבים

סרט הרפתקאות חדש מאולפני וולט דיסני צועד בראש טבלת הסרטים המכניסים של סוף השבוע בארה"ב. הסרט, "Eight Below" (שייקרא בארץ "שמונה מתחת לאפס"), מבוסס על סיפור אמיתי ומתאר את מסע הישרדותם של שלושה חברים באנטארטיקה. הוא גרף סכום נאה של 25 מיליון דולר.

במקום השני נמצאת קומדיה רומנטית חדשה בשם – "Movie Date" - שייצא בקרוב תחת השם הסופר-מקורי "מת לדייט", עם 22 מיליון ד' בסוף השבוע הראשון להקרנתה. "הפנתר הוורוד", ה'רימייק' האמריקני בכיכובו של סטיב מרטין, ירד מהמקום הראשון לשלישי בטבלה עם הכנסה של 21 מיליון דולר בסוף השבוע הנוכחי.

הסרט "ג'ורג' הסקרן", המבוסס על סדרת האנימציה הישנה, הגיע למקום הרביעי עם רווח של 15 מיליון דולר. בעוד הסרט השלישי של סדרת סרטי "יעד סופי", שבשבוע שעבר צעד עוד במקום השני, ירד למקום החמישי עם סכום של 12.5 מיליון דולר. סרט המתח החדש בכיכובו של האריסון פורד "firewall“ גרף בסוף השבוע השני שלו 12 מיליון דולר ברחבי ארה"ב והגיע למקום השישי בהכנסות.

"הר ברוקבק" של אנג לי (שזכה השבוע גם בפרס האקדמיה הבריטית "באפטא") על קאובויז מתחנגלים ירד מהמקום ה-8 בשבוע שעבר למקום ה-11 השבוע, אבל ממשיך לשמור על יציבות, עם רווחים של 3.7 מיליון דולר. מיד אחריו במדד, "הולך בדרכי" - ג'וני קאש מכניס קאש במקום ה-12 עם רווחים של 1.8 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully