וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קתולים ניו-זילנדים נגד סאות'פארק

רוי רגב

22.2.2006 / 12:14

מנהיגי הכנסיה קוראים למאמיניה להחרים תחנת טלוויזיה מקומית בשל שידור פרק מקומם של קרטמן וחבריו. גם רה"מ קלארק הצטרפה לחגיגה

סדרת האנימציה "סאות'פארק" ממשיכה להסעיר חוגים שונים בעולם גם בימים אלה, כמעט 9 שנים מאז שנוצרה. מנהיגי אחת הכנסיות הקתוליות הגדולות בניו-זילנד, הרימו קול צעקה לגבי פרק מסוים של הסדרה ששודר כבר בארה"ב העונה ומתוכנן היה לעלות לשידור בניו זילנד במאי השנה.

הפרק המדובר נקרא "בלאדי מרי" והוא מציג פסל של הבתולה הכי מפורסת בהיסטוריה כשהוא מדמם. הפרק הספיק להסעיר כבר את הקהילה הקתולית בארה"ב. בניו זילנד לקחו הקתולים את המחאה צעד אחד רחוק יותר וקראו לחצי מיליון המאמינים של הכנסייה להחרים את תחנת הטלוויזיה שמשדרת את התוכנית בניו-זילנד – C4 ואת תחנת הבת של החברה TV3.

מנהיגי הכנסייה תיארו את הפרק כ"מכוער וחסר טעם". אל המחאה נגד התחנה הטלוויזיה הצטרפה באופן מפתיע גם ראש ממשלת ניו-זילנד הלן קלארק. קלארק סיפרה אתמול כי לא ראתה את הפרק המדובר אך לפי מה ששמעה הפרק נשמע לה "מבחיל".

התחנה החליטה להגיב באופן די מפתיעה למחאה הארצית, היא בחרה דווקא להקדים את השידור להיום בגלל יחסי הציבור המטורפים שקיבלה תוכנית האנימציה בשבוע האחרון בכל אמצעי התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully