וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנז נ' רוזס מופיעים ומודלפים

רוי רגב

23.2.2006 / 11:16

אקסל רוז יוצא לסיבוב הופעות באירופה תחת השם גאנז נ' רוזס. 3 שירים חדשים מהאלבום "דמוקרטיה סינית" עלו "במקרה" לאתרי שיתוף הקבצים

גאנז נ' רוזס חוזרים להופיע, הלהקה אישרה כי תופיע באנגליה בפסטיבל - Download 2006 ביוני הקרוב, יחד עם ענקית הניינטיז הנוספת מטאליקה. הגאנז, שכיום היא למעשה רק החבר אקסל רוז ונגנים חדשים, תפתח את הפסטיבל שייערך בדונינגטון פארק. הפעם האחרונה שהלהקה הופיעה שם הייתה ב-1988 מול 100,000 איש.

רוז יופיע גם באירלנד (יחד עם להקת הרוק הצבעונית מוטלי קרו שמתקמבקת גם היא), באוסטריה ופורטוגל כחלק ממסע הופעות קצר באירופה ביוני ויולי. מלך הפוסטרים של 1991 אמר השבוע לגבי ההופעות המתוכננות: "דונינגטון תמיד היה חשוב עבורי, עוד הרבה לפני שהופעתי שם", הוא מספר. "אנחנו לא רואים את זה כמובן מאליו שהתבקשנו להופיע בפסטיבל", מתעקש רוז כי מדובר עדיין בלהקה ולא בהופעת יחיד של ההרכב המקורי.

מסע ההופעות של הלהקה מגיע אחרי 10 שנים בהן רוז עבד על התקליט הכה מצופה "דמוקרטיה סינית". הפרויקט החליף נגנים ואנשי הפקה בקצה מטורף, עד שנראה כי הפעם התקליט באמת גמור. שלושה שירים (בלדה ושני שירי רוק) עלו בשבועות האחרונים לאינטרנט, ככל הנראה כדי ליצור הייפ סביב התקליט הכה מדובר.

שלשום ניגן השדרן האמריקני הווארד סטרן את אחד מהשירים החדשים וטען כי קולו של אקסל רוז נמצא אי שם ברקע והמיקס פשוט לא טוב. תחנות רדיו רבות ברחבי ארה"ב משדרות את השירים בשבוע האחרון ותגובות המאזינים עד כה היו חיוביות, כנראה בעיקר בגלל הנוסטלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully