וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקס פיסטולז משתינים על התהילה

26.2.2006 / 12:48

"היכל התהילה של הרוקנ'רול" עורך אירוע לרגל הכנסת הלהקה אליו, והזמין את ג'וני רוטן והחבר'ה. אבל הם העדיפו לסרב, לא ממש בנימוס, בהשתמשם במטבע הלשון "שתן ביין"

הסקס פיסטולז אולי זקנים, אבל הם עדיין יודעים לעשות צרות, ובעיקר להתנגד לממסד. את תפקיד הממסד מגלם הפעם היכל התהילה של הרוקנ'רול, שהחליט להכניס את אקדחי הסקס למוזיאון; אבל את הפיסטולז, מסתבר, הכבוד הזה לא מעניין.

באתר 'הוליווד ריפורטר' דווח כי לאחרונה הוחלט בערכאות הגבוהות להעניק ללהקה הבריטית את הכבוד ולהכניס את שמם למוזיאון, הידוע בשמו הלועזי "Rock n Roll Hall of Fame", מעוזם של אריות הרוק האגדתיים. ברושור מסודר נשלח לג'וני רוטן ושות', ובו הזמנה לאירוע הגאלה, שאמור להיערך ב-13 במרץ בוואלדורף אסטוריה, פלוס הופעה פלוס ארוחת ערב. אבל אקדחי הסקס פשוט ירקו למארגנים בפרצוף וסירבו להופיע לאירוע.

על המכתב המהוגן השיבו הפיסטולז במכתב מקושקש, גס (השם ישמור) כתוב בכתב יד ומלא בטעויות כתיב. "ליד הסקס פיסטולז, היכל התהילה של הרוק הוא כתם-שתן" נאמר בו, "המוזיאון שלכם. שתן ביין. אנחנו לא באים. אנחנו לא הקוף שלכם ואז מה?".

ההצהרה תקפה את אנשי המוזיאון כ"אנשי תעשיית המוזיקה" וביקרה את המחיר הגבוה שנדרש עבור השתתפות באירוע האקסקלוסיבי – 25 אלף דולר לשולחן או "15 אלף דולר כדי להידחס לגלריה".

בתגובה אמרה אשת הממסד, יו"ר המוזיאון סוזאן אוונס: "הם פשוט הפרחחים השערורייתיים שהם, וזהו הרוקנ'רול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully