וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הבידור

אוהד קונום

28.2.2006 / 9:41

אוהד קונום חזר אל אתר Nakednews וגילה שחדשות רכות הולכות פחות טוב עם מגישות שאינן לבושות

ויקטוריה סינקלייר, כרמן רוסו, הולי ווסטון ודיאן פוסטר אינם שמות המוכרים לחובב הפורנו, אך דווקא הן (וכמה נשים נוספות) עמדו במוקד אחד המיזמים המרתקים והיצירתיים של הפורנו הרך לדורותיו, nakednews.com.

השבוע ביקרתי באתר זה לאחר שלא גלשתי אליו שנים אחדות. מהצוות המקורי נותרה רק סינקלייר הנאווה. הוא גדל, ומציע כיום גיוון רב מבעבר, ובכל זאת – הביקור שערכתי באתר Naked News הותיר אותי תחת הרושם, שהוחמצה כאן הזדמנות.

השקתו של אתר קנדי זה בסוף העשור הקודם עוררה עניין מסוים מצד התקשורת בעולם. הרעיון היה גאוני בפשטותו: להציג לגולשים מהדורת חדשות אמריקנית כהלכתה, עם פינות הספורט, הכלכלה, ואיך לא – מזג האוויר, ולהיראות בדיוק כמו סי-אן-אן, עם הבדל אחד. נכון, ניחשתם: המגישות והכתבות ערומות.

פורנו רך כבר אמרנו? גברים אין ולא היו כאן, אף לא אקטים מיניים כלשהם או מלה גסה אחת. העירום היה הנושא, עירום שמוביל אליו סטריפטיז מעודן. מוזר, אבל מצאתי שסרטי פורנו קשה רבים מחרמנים פחות מהסטריפטיז הזה, אותו סטריפטיז שוויקטוריה סינקלייר (אתמול שמתי לב שהיא דומה קצת ליונית לוי) יודעת לעשות כשהיא מישירה מבט כל העת אל הצופה, ומדווחת לו על חדשות העולם.

החדשות הבינלאומיות והאמריקניות באתר היו אמיתיות ועדכניות יחסית, וערוכות באופן דומה לזה (אף שמקצועי פחות) שאפיין את עריכתן באתרי חדשות שמגישיהם לבושים. הגימיק היה נפלא, אלא שמהדורת חדשות יומית אמיתית הייתה כנראה משימה גדולה מכפי יכולתו של האתר, כמו גם היכולת להשתמש ב-footage חדשותי של ממש, ומכאן תחושת ההחמצה. חמש שנים לאחר שביקרתי בו באחרונה ושבע שנים לאחר שנוסד, ציפיתי מ-nakednews.com ליותר.

הכוכבת הנוכחית של האתר היא בחורה בת 30 בשם מישל פנטוליאנו, מעין תואמת שרה ג'סיקה פארקר עם צמד שתלים הנראים כמציבה למגדלי התאומים. פנטוליאנו היא היחידה מבין מגישות האתר שאכן הגיעה אליו מתחום החדשות בטלוויזיה (שם עבדה בתפקידים זוטרים), וכאות לבכירותה ניתנה לה מעין פינת הגיגים אישית, Locker Talk שמה, שבה היא נראית ערומה בחדר הלבשה, ומלהגת באורח משעמם למדי על חייה ונושאים בלתי חשובים אחרים.

ביחד עימה, הצוות הנוכחי של Naked News כולל 11 מגישות וכתבות (יש גם מגישות אורחות לעתים). אפשר לצפות שם בפינות שונות ומשונות (המגישות מתעמלות בעירום, פספוסים, "מאחורי הקלעים", ראיונות קצרים עם ידוענים וידוענים למחצה, רטרוספקטיבה לפינות שהגישה הולי ווסטון במהלך כל הריונה לפני כחמש שנים, ספיישלים לחגים וכיו"ב) ואפשר גם כמובן להוריד קליפים לרוב, ושומרי מסך וכדומה, אבל המוצר המרכזי הוא "התוכנית הנוכחית", שניתן לצפות בה בהורדת Streaming.

אלא שזוהי לא בהכרח תוכנית חדשות – תלוי על איזה יום נופלים: המהדורה של 21 בפברואר, למשל, כללה דיווח רציני למדי על חדשות העולם, ואילו זו של 26 באותו חודש הייתה לא יותר מאוסף של פינות שבעיתונים נמצא בשולי המוספים. כמה זמן אפשר להתבונן בבחורה ערומה, לובשת סינר בישול פלסטי שקוף, אם כל מה שהיא עושה הוא להכין פשטידה של טונה ותירס מקופסא? גם עריכת פינת מבזק החדשות (כשהוא קיים) שונתה, וניכר ניסיון להתמקד בחדשות קלילות יותר מבעבר. סינקלייר עדיין נראית ונשמעת כמו מגישת חדשות אך אצל המגישות אחרות, שונים פני הדברים (אם כי סביר להניח שאיש אינו מתבונן בפניהן).

קשה לתת ציון ל-nakednews.com. זהו אתר מעניין ומוקפד מאוד, שרמתו האנושית והטכנולוגית גבוהה ללא ספק. אף על פי כן, מצאתי את העירום מחרמן הרבה יותר באווירת סי-אן-אן ששררה שם לפני שנים אחדות מאשר באווירת E! המאפיינת אותו כיום. פעם היה כאן גירוי שיצר הניגוד המעניין כל כך בין פורנו רך לחדשות קשות. בהתרכך החדשות, ובהתקרבן אל תחום הבידור, פוחת גם הגירוי. גם אם התיאור "פורנו סטנדרטי, אבל עם הברקות מזדמנות" ממש לא מתאים כאן, הזקפה שלי הייתה חלקית.

ציון: זקפה חלקית
פורמטים: הורדות מכל הסוגים
בתשלום: כן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully