וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוותא חוגג 50 בכנס ל"עתיד התרבות בישראל"

רוי רגב

28.2.2006 / 10:42

המועדון יערוך יום עיון בשילוב הופעות. שולה אלוני תדסקס, מודי בר און ינחה וברי סחרוף ויהודית רביץ יופיעו. שנאמר: מלוא הטנא

יום עיון בן ארבע מערכות יתקיים בחודש הבא בצוותא תל אביב, במסגרת חגיגות יום ההולדת ה-50 של המועדון. המערכות יעסקו בגווניה השונים של התרבות הישראלית, ביניהם מוזיקה אתנית, תיאטרון צעיר ורוק ישראלי. מטרת הכנס, לדברי צוותא, הוא ליצור שיח בנושא התרבות הישראלית לקראת שנת הבחירות.

בין האורחים הצפויים לקחת חלק נמצאים גם חברי כנסת ופרסונות פוליטיות, שינסו למפות את מקומה של התרבות בפוליטיקה המקומית. שולמית אלוני וח"כ מתן וילנאי, שרי התרבות לשעבר, וגם ח"כ יולי תמיר (עבודה), פרופ' אוריאל רייכמן (קדימה) וח"כ יצחק לוי (מפד"ל).

בין המערכות גם "תרבות של שלום", בה ישולבו הופעות אתניות שונות של מוזיקה ערבית ובדואית. לאחר ההופעות תיערך שיחה עם היוצרים. ישתתפו: להקת רבבה תור, סולני תזמורת נצרת, ג'וזף אטרש ויעל לרר. עוד מערכה היא "תיאטרון צעיר חי ובועט": מופע סאטירי שבין משתתפיו אפרים סידון. את הערב ינחה האיש והאגדה הבנקאית-טללויזיונית מודי בר-און.

המערכה הרביעית והאחרונה שתסיים את היום תהיה בנושא הרוק הישראלי בשם: "שירה ורוק במבט לעתיד", ותכלול מופע בהשתתפות מיטב אמני הרוק המקומיים, ביניהם ברי סחרוף, מיכה שטרית, שלומי שבן, רונה קינן ויהודית רביץ. את הערב ינחה ניסים קלדרון.

הכנס יתקיים ביום ראשון, 19.3 החל משעה 15:00 בצוותא. מחיר כניסה לכל אחת מהמערכות, חוץ מהראשונה יעמוד על 30 ש'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully