וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות בארה"ב: טיילר פרי מפתיע שוב

רוי רגב

28.2.2006 / 12:14

בדיוק שנה אחרי ששבר קופות עם "יומנה של אשה שחורה זועמת", חוזר הבמאי עם קומדיה דלת-תקציב נוספת שממגנטת צופים

קומדיה חדשה בשם “Madeas Family Reunion", בבימויו, משחקו וכתיבתו של טיילר פרי, עלתה לראש רשימת הסרטים המרוויחים של סוף השבוע בארה"ב, עם למעלה מ-30 מיליון דולר. פרי היה זה שהפתיע ב-2005 עם "יומנה של אשה שחורה זועמת", שיצא לפני שנה בדיוק והדהים גם הוא את התחזיות. הסרט עוסק בסבתא לוחמנית המעונינת להביא לאיחוד המשפחה, טיילר משחק שלושה תפקידים שונים והפיק את הסרט נעשה בתקציב מגוחך של 6 מיליון דולר בלבד. 'יומנה של אשה שחורה' לא הופץ בישראל, עתה נותר לראות האם הפעם יחליטו המפיצים המקומיים לקחת את ההימור.

סרט הכלבים האבודים באנטרטיקה- "שמונה מתחת לאפס", שכיכב בשבוע שעבר, ירד למקום השני עם 15.7 מיליון דולר ועומד על כ-45 מיליון ד' סך הכל. במקום השלישי נמצא הרימייק ל"הפנתר הוורוד", עם 11 מיליון ד' בסוף השבוע וכ-60 מיליון סך הכל.

במקום השמיני נמצא נציג לא שגרתי - סרט אנימציה חדש בשם- “Doogal”, שיתוף פעולה של אולפני אנימציה מצרפת, בריטניה וארה"ב. הסרט עוסק במסע של חיות היער, במקרה זה למציאת שלוש אבנים קסומות. הוא הרוויח 3.6 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

עוד כניסה שנרשמה השבוע היא לסרט פעולה חדש בשם " Running Scared" של הבמאי ווין קרמר. השחקן פול ווקר, שמשחק גם בסרט –" Eight Below", מגלם בסרט מאפיונר שתפקידו להיפתר מכלי נשק בהם השתמשו חבריו למאפיה, אך בנו בן ה-10 וחברו מוצאים את האקדחים ויורים במאפיונר אחר. הסרט יגיע לישראל בעוד כארבעה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully