וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' דן מירון חשוד כי הכה את אשתו

רוי רגב

2.3.2006 / 10:55

חתן פרס ישראל לספרות חשוד כי והטיח את אשתו בקיר והיכה אותה, בדירת הזוג בניו יורק. הוא נעצר בעקבות המקרה ושוחרר לאחר יומיים

חתן פרס ישראל לספרות, פרופסור דן מירון, חשוד כי הכה את אשתו אילנה באלימות והטיח אותה בקיר דירתם בניו יורק. פרופסור מירון שהה במעצר במשך יומיים, לאחר שאשתו המוכה נאלצה להתקשר למשטרה. הזוג מירון חיים בניו יורק בשנים האחרונות במסגרת עבודתו של פרופ' מירון באוניברסיטת קולומביה.

לדברי סופרים המקורבים לזוג, הנשוי כבר 25 שנה, מערכת היחסים בין בני הזוג נמצאת בשפל בשנים האחרונות. לדבריהם, ההתדרדרות ביחסי הזוג נבעה ממערכת יחסים שלכאורה מנהל מירון עם אשה אחרת בתקופה האחרונה. לפי דיווחים של אותם מקורות, לאחר שתקף פרופ' מירון את אשתו הוא חזר לעבוד בקור רוח עד שהגיעה המשטרה.

עיתון מעריב מפרסם היום, כי האירוע, שקרה לפני יותר מ-3 חודשים, נשמר בסוד על ידי מכריו של מרון ועל ידי אלפי הסטודנטים של הפרופ' הנערץ, שידעו על המקרה. העובדה שמירון מתגורר בניו יורק, עזרה כנראה להשתיק את הסיפור.

פרופ' מירון היה נסער השבוע משגילה כי הסיפור יצא לאור, וטען כי אשתו היא שפתחה במריבה וכי הוא מקווה שהפרשה תסתיים במהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully