וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאבה מתפרק, טרי גיליאם מפתיע

5.3.2006 / 16:11

יוצר "דיאבולו" שטף את שחקניו אחרי מופע הבכורה בחמישי. וסוף השבוע של שותפו, בינתיים, היה עמוס במעריצים נלהבים

"דיאבולו" המופע המשותף ליוצר הקרקסי סלאבה פולונין, עלה בתיאטרון גשר ביפו בבכורה עולמית ביום חמישי האחרון. המופע הספיק לעלות עוד פעמיים במהלך סוף השבוע, וישלים בישראל עשר הופעות סך הכל.

לאחר הופעת הבכורה חדרה אל מאחורי הקלעים כתבת גלי צה"ל דפנה ארד, שהקליטה את געירות הבמאי בחברי הלהקה. תמצית הדברים (ברוסית) נשמעה כך: "מחר משעה שלוש מתחילים לקרוע ת'תחת. כבר יומיים אתם מבריזים, כמה אפשר להבריז?!... נשקיע את כל המאמצים ולא נפיל את ההצגה. נזיין למרות הכל! ההצגה לפני הכל!". שאפו לסלאבה.

ובינתיים, נפל הבמאי טרי גיליאם, שותפו של סלאבה ליצירה, קורבן להתקפות מעריצים נלהבים, שגילו את מקום המלון ועוקבים אחרי יוצא מונטי פייתון לאן שלא יילך. ביום שישי קיים גיליאם מפגש מעריצים בסינמטק, במסגרתו הוקרן הסרט "האחים גרים". לאולם נדחקו צופים רבים, מעל סך הכסאות, והצטופפו על המדרגות לשמוע את תשובות הבמאי לשאלות הסטודנטים הנלהבים לקולנוע שבמקום. גיליאם הקפיד, כהרגלו, לטנף את הממסד ההוליוודי, עם תובנות כ"אני מעדיף שבסרט יראו את הטעויות שכתוצאה מהחלטות שלי, מאשר החלטות שאל איזה מנהל הוליוודי שמתחלף כל שנתיים". גיליאם גם התייחס לשאלה, האם הוא יחזור אי פעם להתעסק באנימציה (גיליאם יצר את האנימציה המהפכנית של מונטי פייתון). בתשובה לכך, נאלץ הבמאי לאכזב את הצופים באומרו כי "פשוט אין לי כח לזה, זה לוקח המון זמן. כשהייתי עוסק בזה זה גזל ממני שבעה ימים בשבוע, יומם ולילה". עם זאת, גיליאם הודה כי את מעט הסטורי-בורדים שהוא עושה (הבמאי בדרך כלל לא עובד עם סטורי בורד בסרטיו), הוא מאייר בעצמו.

בהכנת הידיעה השתתף לי-אור אברבך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully