וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיכר רבין תהפוך לרחבת ריקודים

מור שני

13.3.2006 / 11:45

כיכר ההפגנות והרצח שלנו תהפוך ליומיים לרחבת ריקודים ענקית במסגרת פרויקט אמנותי שיכלול מרתון של ריקודי סלואו

כיכר רבין, סמל ישראליות מובהק המאכלס בדרך כלל אנשים צועקים או בוכים (לא כולל זכיות של מכבי תל אביב בגביע אירופה), תהפוך בתחילת החודש הבא לזירת התרחשות אינטימית והרמונית, במסגרת פרויקט אמנותי ענק שירקיד ברחבת הכיכר 48 זוגות בריקודי סלואו.

המיצג הוא פרי שיתוף פעולה של עיריית תל-אביב וגלריית Raw Art, שהזמינה את כריטסטודולוס פאנאיוטו לערוך את המיצג בישראל. האמן הקפריסאי בעל השם הבלתי אפשרי יגיע אלינו מסלוניקי, יוון, שם העלה את המיצג לראשונה. במסעו בין ערים בעולם הוא מכפיל את אורך המיצג, ובהתאמה גם את מספר הזוגות שמשתתפים בו. בישראל יתחיל המיצג ביום רביעי, ה-5 באפריל בשעה 13:30 ויסתיים 48 שעות לאחר מכן. ישתתפו בו 48 זוגות שיורכבו באקראי, כשכל שעה יתחלף הזוג.

גלריה Raw Art בתל-אביב, שנוסדה בספטמבר האחרון, תארח את פאנאיוטו, ותציג אצלה את תערוכת המיצג, שתורכב מוידאו-ארט וצילומי סטילס. שמעון בן שבת, בעל הגלריה, אמר לוואלה! תרבות הבוקר: "זהו פרויקט גדול שנעשתה לו עבודת הכנה במשך חודשיים. כריסטודולוס בחר בתל-אביב ונוצר כאן חיבור משמעותי עם כיכר רבין, שרגילה להפגנות ולפוליטיקה המסמלות קרע ותהפוך ליומיים למקום של חיבור בין אנשים, ושל מוזיקה".

הפרויקט מחפש בימים אלו משתתפים בגילאי 40-20, ללא רקע מקצועי כלשהו, ויקיים מפגש מקדים עם האמן ביום שישי, ה17 במרץ, בסינמטק תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully