וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: בנות "סקס והעיר" ראש בראש

מור שני

13.3.2006 / 18:48

בניגוד לתחזיות, מעפילה קומדיה רומנטית עם שרה ג'סיקה פרקר למקום ה-1 בסופ"ש בארה"ב, מעל קומדיה אחרת של דיסני, עם קריסטין דיויס. וגם: כמה עשה "התרסקות" אחרי הזכיה באוסקר?

בראש רשימת שוברי הקופות של סוף השבוע בארה"ב עומדת הקומדיה הרומנטית "אין כמו בבית" (“Failure to Launch”) בכיכובם של מת'יו מקונוהי, וגיבורת "סקס והעיר הגדולה", שרה ג'סיקה פארקר, עם הכנסה מרשימה של 24.6 מיליון דולר שהפתיעה אפילו את היוצרים עצמם. מיד אחריה נמצא החדש של דיסני בכיכובו של טים אלן וקריסטין דיוויס (שרלוט מ"סקס והעיר"), "לאלף את אבא"("The Shaggy Dog"), עם הכנסה של 16 מיליון דולר. במקום השלישי נמצא דווקא סרט פחות אופטימי, מותחן האימה של ווס קרייבן "גבעת הפחד" (“The Hills Have Eyes”), עם הכנסה של כ15.5 מילון דולר.

רומנטיקה ממוחזרת

"אין כמו בבית" של אולפני פראמאונט, שהופק בעלות של 50 מיליון דולר, עוקב אחר עלילותיו של בחור בן 35 המסרב לעזוב את בית הוריו, השוכרים את שירותיה של יפיפייה בלונדינית שתגאל אותם מעול הגוזל גדוע הכנפיים. הסרט זכה להכנסות גבוהות מהתחזיות, ויש לכך כמה סיבות. ראשית, הוא הקומדיה הרומנטית הקלאסית הראשונה שעולה על המסכים מזה זמן רב, ומעבר לכך הוא גייס לשורותיו שני כוכבים שהצליחו למשוך את נשות ארה"ב במיליונים – מקונוהי על תקן החתיך התורן, וג'סיקה פארקר על תקן הגירל פאוור הבלתי מעורערת של השנים האחרונות.

סיבה נוספת להצלחתו של הסרט נעוצה וודאי בעובדה שהאולפנים המפיקים השכילו לשכפל את הצלחתם משנה שעברה בעלת השם הביזארי "איך להיפטר מבחור ב10 ימים", כשהעתיקו לא רק את הנוסחה הכללית אלא אף את הפוסטר של הסרט עצמו, כמעט אחד לאחד.

עוד שבוע חלש בהוליווד

סיכום סוף השבוע בהוליווד נראה כמו עוד תחזית פסימית לשנת 2006, שמצליחה לאכזב את האולפנים עם הכנסות לא מרשימות בעליל. השבוע הכניסו 12 הסרטים המובילים את הרשימה כ-92 מיליון דולר, ירידה של קצת פחות מ-11 אחוז בהשוואה לשבוע המקביל אשתקד. עם זאת, שלושת הסרטים המובילים את הרשימה הכניסו יחד בסוף בשבוע כ-56 מיליון דולר.

התרסקות שניה

זוכה האוסקר לסרט הטוב ביותר, "התרסקות", אמנם לא נכנס לרשימה, אבל חזר השבוע לסיבוב שני על המסכים, כדי לגרוף עוד כמה דולרים אחרי הזכייה. הוא הצליח לגרוף קצת פחות מ-400 אלף דולר, אפילו שגרסת ה-DVD כבר משווקת מזמן בחנויות ובספריות. ניתוח האתר BOX OFFICE MOJO מראה כי "התרסקות" הגיע השבוע לרווח כולל של כ-53.8 מיליון דולר, ונשאר הסרט הכי פחות נצפה מבין כל זוכי האוסקר, בקטגורית הסרט הטוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully