וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוז הוריד פרק של "סאות'פארק" מהאוויר

מור שני

19.3.2006 / 10:58

כוכב העל משך כמה חוטים אצל הבוסים בהוליווד, והוריד מהמסכים פרק של סדרת האנימציה הנשכנית, שירד עליו קשות. יוצרי הסדרה הכריזו מלחמה

טום קרוז, סמל המין המטייל על הגבול הדק שבין מסתורין לפסיכיות קלה, כעס מאד כשפרק של סדרת האנימציה הסאטירית, סאות'פארק, העיז ללעוג לו. לפי סוכנויות הידיעות, הודיע קרוז לבעלי אולפני פאראמאונט (בעלי "קומדי סנטרל" המפיקה את "סאות'פארק") כי אם לא יורו להוריד את השידור החוזר של הפרק, הוא לא ישתתף במסע יחסי הציבור של סרטו החדש "משימה בלתי אפשרית 3", המופק על ידי החברה.

הפרק, "לכוד בארון", ששודר לראשונה בנובמבר האחרון, רומז שקרוז הוא הומוסקסואל בארון, ולועג לכת הסיינטולוגית, שהוא אחד ממאמיניה הגדולים. הוא היה אמור לעלות לשידור חוזר ביום רביעי האחרון.

כזכור, בשבוע שעבר פרש אייזק הייז, שדובב את קולו של שף, מצוות הסדרה, בטענה שהיא סובלת מחוסר רגישות דתית וחוצה את הגבול שבין סאטירה לקנאות.

מקורביו של קרוז הכחישו, כמובן, את הטענות כי איים על בעלי האולפנים. יוצרי הסדרה, טריי פראקר ומאט סטון, הכריזו ב"דיילי וראייטי": "ובכן, סיינטולוגיה, ייתכן כי ניצחת במערכה הזאת, אבל מלחמת מיליון השנים על כדור הארץ רק החלה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully