וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבי מכר: מאיר שלו מוביל

מור שני

19.3.2006 / 15:33

"יונה ונער" ממשיך להוביל את הרשימה, ואחריו שולמית לפיד עם "חוות העלמות". "רודף העפיפונים" של חאלד חוסייני לא עוזב את הטבלה

"יונה ונער" של מאיר שלו מוביל, שבוע שני ברציפות, את טבלת מכירות הספרים, עם אומדן מכירות של כ-3400 עותקים השבוע, על פי מדד "ידיעות אחרונות". הוא מוביל גם לפי מדדי "הארץ", ו"מעריב" אצלם הוא עלה מהמקום השני בשבוע שעבר. אחריו ממוקמת שולמית לפיד עם "חוות העלמות" עם אומדן מכירות של 2200 עותקים, ואת השלישייה סוגר "אל תגלה" של הרלן קובן עם כ- 1060 עותקים . "יונה ונער" הוא הרומן השישי של מאיר שלו (עשו, כימים אחדים, רומן רוסי, פונטנלה), החוזר לימי הפלמ"ח ומלחמת השחרור.

הנתונים לגבי ארבעת המקומות הראשונים זהים לפי מדדי "ידיעות" ,"מעריב" ו"הארץ". בשלושתם מופיע "רודף העפיפונים" של חאלד חוסייני במקום הרביעי. לפי מדד "ידיעות" שנאסף מרשתות הספרים הגדולות, מכירות באינטרנט, וחנויות ספרים פרטיות, מכר הכותר כ-960 עותקים. אצל ידיעות זהו השבוע ה-82 שלו ברשימה, והוא שומר על מקומו משבוע שעבר. לפי מדד "הארץ" בשבוע שעבר היה במקום השלישי וזה השבוע ה-80 שלו ברשימה.


"רחמים" של מיכל שלו, שהגיע למקום השמיני אצל "ידיעות", למקום השישי אצל "מעריב", ולתשיעי אצל הארץ. הוא שומר על יציבות, וזהו השבוע ה-24 שלו ברשימת רבי המכר לפי "ידיעות" ו"מעריב", וה-23 לפי "הארץ". עוד יש לציין, כי לפחות חמישה מרבי המכר השבוע הם של ספרות מקור ישראלית.

סיכום אומדן המכירות של העשירייה הפותחת של רבי המכר השבוע, על פי ידיעות אחרונות, עומד על כ-10,900 כותרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully