וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: V for Victory

מור שני

20.3.2006 / 14:24

נטלי פורטמן צועדת בראש עם סרט הקומיקס החדש בכיכובה, ואחריה אין הרבה הפתעות. הוליווד ממשיכה לסבול מנמנמת החורף

מותחן הקומיקס “V for Vendetta” (בישראל רק "ונדטה", יוצא ב-30.3), בכיכובה של נטלי פורטמן, הגיע לראש רשימת שוברי הקופות בארה"ב בסוף השבוע עם קצת יותר מ-26 מיליון דולר בקופות. הוא דוחק את שני המקומות הראשונים מהשבוע שעבר אחריו, לפי הסדר: למקום השני השבוע הגיע “Failure to Launch” , הקומדיה הרומנטית של שרה ג'סיקה פארקר ומת'יו מקונוהי, ובמקום השלישי קומדיית ההולכים על ארבע של דיסני “The Shaggy Dog” עם טים אלן.

"ונדטה", הגיע אלינו מידיהם של שלישיית יוצרי טרילוגיית ה"מטריקס", האחים אנדי ולארי וואשובסקי והמפיק ג'ואל סילבר, ובוים על ידי ג'יימס מק'טיג. הוא עוקב אחר סיפורו של לוחם חופש/טרוריסט הנלחם במשטר פשיסטי באנגליה של העתיד הקרוב. הוא מבוסס על הקומיקס האפל של הבריטי המהולל אלן מור.

מפנים מקום

הקומדיה הרומנטית של אופלני "פאראמאונט", “Failure to Launch”, (בישראל "אין כמו בבית") שהגיעה בשבוע שעבר למקום הראשון, נפלה למקום השני עם הכנסות של כ-15.8 מיליון דולר, שהביאו אותה לרווח כולל, מאז יציאתה לאקרנים לפני עשרה ימים, של כ-48.5 מיליון דולר.

“The Shaggy Dog” של דיסני (כאן, "לאלף את אבא"), נפל מהמקום השני לשלישי, עם הכנסות בסוף השבוע של כ-13.6 מיליון דולר, ורווח כולל בעשרת הימים מאז יציאתו של 35.9 מיליון דולר.

במקום הרביעי נמצא עוד סרט של אולפני פאראמאונט , “She`s the Man” , שיצא רק בסוף השבוע הזה, אך הצליח להתברג לשלישייה הראשונה. הסרט, בכיכובה של אמנדה ביינס, עוקב אחר נערה מתבגרת שמנסה לשחק בקבוצת הכדורגל של הבנים בבית ספרה, במעין עיבוד חדשני למחזה "הלילה ה-12" של שייקספיר. הוא הרוויח סכום מאכזב של כ-11 מיליון דולר.

על פי סוכנויות הידיעות, היה זה עוד שבוע מאכזב בהוליווד, שממשיך את המגמה השלילית בהכנסות. 12 הסרטים הראשונים ברשימת שוברי הקופות הרוויחו בסוף השבוע סכום כולל לא מרשים של כ-98 מיליון דולר, ירידה של 11 אחוזים לערך מהשבוע המקביל אשתקד.

הפתעה מעושנת

נתון מעניין במיוחד נמצא השבוע דווקא מחוץ לרשימה. הסרט “Thank You For Smoking” של אולפני פוקס, העוסק בתעשיית הטבק בארצות הברית, יצא השבוע להקרנה במספר תאטראות מצומצם, כפי שנהוג בארה"ב, והביא רווחים מדהימים. הוא הוקרן רק בחמישה תיאטראות וגרף רווח עצום של למעלה מ-200 אלף דולר, כלומר, למעלה מ-52 אלף דולר לתיאטרון. רק לשם השוואה, "ונדטה", הרוויח השבוע ממוצע של 7767 דולר ב-3365 תיאטראות. ליוצרי הסרט רק נותר לקוות שיחס דומה במכירות הכרטיסים, אפילו במעט, ישמר גם לאחר שיצא בהפצה רחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully