וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בת שבע" בשבדיה עם יצירה חדשה של נהרין

מור שני

21.3.2006 / 8:20

כוריאוגרף הבית של "בת שבע" יעלה עבודת מחול חדשה בשיתוף אמנית הוידאו היפנית טבאימו. הפעם יהיה זה מיצג מחול לשני רקדנים גברים

אוהד נהרין, כוריאוגרף הבית של להקת המחול "בת שבע" ומנהלה האומנותי מעלה בימים אלו את "פורו", מיצג המחול החדש שלו, בשיתוף אמנית הוידיאו היפנית טבאימו, ביוזמה משותפת עם התיאטרון היהודי בשבדיה. "פורו", בהיותה מיצג מחול, אינה עבודת מחול שגרתית, והיא פתוחה לקהל במשך שבע שעות ברצף, כשהקהל מוזמן לצאת ולהכינס לחלל התצוגה בכל עת.

העבודה מציגה את עבודת הוידיאו של טבאימו, "בית מרחץ יפני", המוצגת בימים אלו במוזיאון ישראל, לתוכה הוכנסו הרקדנים הגברים. היא מורכבת משלושה קירות גבוהים היוצרים אשליה של חדר ועליהם מוקרן הוידיאו.

"פורו" תמשיך להיות מוצגת בתיאטרון היהודי בשטוקהולם עד אמצע חודש מאי הקרוב, תחילה על ידי רקדני בת שבע ובהמשך על ידי קאסט רקדנים שנבחר במיוחד לביצוע המיצג ואינו חלק מהלהקה.

בכורת העבודה החדשה תעלה במסגרת שבועיים של הופעות "בת שבע" בשבדיה, במסגרתם יופיעו גם עם העבודות "וירוס של אוהד נהרין" ו"ממותות". בנוסף, יעלה אנסמבל בת שבע את המופע "כמויות" לילדי בתי הספר בשטוקהולם. בהמשך תבחן אפשרות להרכבת קאסט מיוחד של העבודה, שיוכל להופיע לפחות במשך עונה אחת שלמה בשבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully