וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטינג, ריקי מרטין ו-50 סנט מגיעים לארץ

מור שני

21.3.2006 / 18:15

ההופעה של סטינג תתקיים ב-8 ביוני באצטדיון ר"ג, פיפטי גם הוא שם - ב15.6 וריקי מרטין ב-3.6 באמפי ראשל"צ . ובינתיים: עיריית ת"א בונה במת קונכייה בפארק הירקון

שלושה אמנים גדולים צפויים להגיע להופעות בישראל במהלך יוני הקרוב: סטינג, אחד מהזמרים המצליחים בעשורים האחרונים ולפני כן סולן "פוליס" המנוחה, הראפר 50 סנט והזמר הלטיני-אמריקאי ריקי מרטין. פרטים ראשונים על הופעתו של סטינג (זוכה מצעד העשור של גלי צה"ל ב-1989!) דלפו היום ולוואלה! תרבות נודע כי היא תתקיים ב-8 ביוני באצטדיון רמת גן.

עם 50 סנט מתקיימים מגעים מתקדמים, אך דבר הופעתו לא סוכם סופית. במידה וכן, צפויה גם היא להתקיים באיצטדיון, ב-15.6.

ריקי מרטין, הלהיט הלטיני של סוף המילניום הקודם ותחילת החדש, מתקמבק בימים אלה לתודעת הקהל עם אלבום חדש. ההופעה שלו תהיה הראשונה מבין השלושה, ותתקיים דווקא באמפי ראשון לציון ב-3.6.

סטינג היה בארץ בפעם האחרונה באמצע העשור הקודם, בו הופיע בבריכת הסולטן בירושלים. באתר הרשמי של סטינג טרם הוסיפו את ישראל לרשימת היעדים בסיבוב ההופעות הקרוב שלו, שיתקיים בכמה וכמה מדינות באירופה, בין השאר גם ביעדים קרובים כמו קפריסין ויוון. בהופעה כולל סטינג את כל להיטיו המוכרים מאלבומי הסולו שלו וכן להיטים מתקופת "פוליס".

היוזמה להבאת השלושה היא של מספר גורמים, שחברו להשקעה והפקה משותפת: האמרגן הגרמני מרסל אברהם, טוביה קסלר מ"קופת חיפה",
אבישי קונפלד ממשרד הכרטיסים "רוקוקו" ועו"ד חגי שטרוויס.

השדרוג של פארק הירקון

האמנים מצטרפים לשורה של שמות גדולים הצפויים להגיע לישראל במהלך השנה הקרובה. הזמר פיל קולינס כבר הופיע לפני מספר חודשים בבלומפילד, קלי קלארקסון, כוכבת הפופ האמריקאית, תערוך בישראל שתי הופעות בסוף השבוע הקרוב. רוג'ר ווטרס, סולן פינק פלויד, יופיע בפארק הירקון ביוני הקרוב, דפש מוד יופיעו גם הם, בתחילת אוגוסט, בפארק הירקון. בשנה שעברה דובר גם על הגעתם של הרולינג סטונז, אך זו ככל הנראה לא עומדת כרגע על הפרק.

שטף האמנים המגיע לארץ ולפארק הירקון בפרט, לצד תלונות שכנים לפארק, שכנעו את ראש עיריית תל אביב רון חולדאי לאשר בניית במת "קונכייה אקוסטית" במודל הקלאסי המוכר בעולם, שתכיל את כל הקונסטרוקציה הנדרשת להופעות בסדר גודל בינלאומי. לוואלה! תרבות נודע כי עלות הפרויקט צפויה לעמוד על כ-7.5 מיליון דולר, שרובם יגיעו ככל הנראה מתרומות. בניית הקונכיה צפויה להמשך כשנה וחצי ומתחם ההופעות שהיא תעמוד במרכזו יכיל כ-60 אלף איש.

תגובת עירית תל אביב לידיעה טרם נתקבלה.

(עדכון אחרון: 19:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully