וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה יוצאת במופע ענק בנוסח וגאס

מור שני

22.3.2006 / 12:02

עשרות רקדנים, במות משוכללות ותפאורה מפוארת ילוו את הדיווה באחד המיזמים השאפתניים ביותר שנעשו בארץ. המופע יעלה ביולי ויבויים ע"י חנוך רוזן

ריטה, הדבר הכי קרוב לדיווה שאי פעם היה לנו, תצא בחודש יולי הקרוב עם מופע ענק חדש בסגנון ברודווי, בבימויו של חנוך רוזן, בין היוזמות המוזיקליות השאפתניות ביותר שנעשו בישראל. המופע ישלב עשרות רקדנים ויעלה עיבודים חדשים לשיריה המוכרים של נסיכת הכתר של המוזיקה הישראלית.

מלכי שם-טוב, מנכ"ל חברת AVS המפיקה את המופע, מסר לוואלה! תרבות הבוקר כי המופע ייבנה בהשראת מופעה של סלין דיון, "סלין דיון בלאס וגאס" והוסיף: "המופע יהיה ספקטקיולר, אקסטאווגנזה, עם כל מה שיש בשואו לאס וגאסי אמיתי- במות עולות ויורדות, עשרות רקדנים ותמונה בימתית חדשה לכל שיר".

אלפי צופים, מופע מדי יום

כזכור, ריטה ובעלה רמי קלינשטיין עזבו את ניהולה של חברת התקליטים הליקון, בה נוהלו בשני העשורים האחרונים, יחד עם מנהלתם האישית הוותיקה, נעמי אלשייך (אך הם עדיין מוציאים את אלבומיהם ומנהלים את לוח ההופעות במסגרת החברה, מ"ש).

צוות ההפקה נמצא כעת בשלבים סופיים של משא ומתן עם אחת מחברות הסלולר על מתן חסות מרכזית למופע, שיכלול הטבה ללקוחותיהן. במידה וזו תצא לפועל יש להניח כי תכנים מהמופע ישולבו בדור השלישי.

האודישנים לרקדני המופע יתחילו ביום שני הקרוב, ומחברת AVS מוסרים כי ארבעים הרקדנים שיבחרו, ירקדו חומרים של כוריאוגרף מחו"ל. את שמו טרם מסרו. החזרות למופע צפויות להתחיל כבר בשבועות הקרובים, והמופע יעלה במשך כל חודש יולי מדי יום באחד בגני התערוכה, ככל הנראה בביתן מספר 1 ("היכל התיאטרון החדש"), המכיל אלפי מקומות ואירח לאחרונה את הפסטיגל.

את תגובתן של ריטה ונעמי אלשייך לא ניתן היה להשיג עד לפרסום הידיעה. רמי קלינשטיין, המעורב במופע, ביקש שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully