וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שף" חוזר ל''סאות'פארק''

מור שני

22.3.2006 / 14:24

למרות עזיבתו של אייזק הייז, שדובב את הדמות, בסדרה האנימציה, לא תעזוב הדמות את התכנית. העונה העשירית תפתח בפרק: "שובו של שף"

דמותו של שף תישאר בתכנית הסאטירה המצוירת, סאות'פארק, על אף פרישתו בשבוע שעבר של המדובב שלה, אייזק הייז, מצוות התכנית. יוצרי התכנית, מאט סטון וטריי פארקר, לא מסרו מי ידבב את דמותו של שף בהמשך. ייתכן כי בפרק הראשון של העונה העשירית, שיקרא "שובו של שף", עדיין יעשו היוצרים שימוש בקולו המוקלט של הייז וישלבו אותו בפרק.

לפי סוכנויות הידיעות, "שובו של שף", הפרק הפותח את העונה העשירית של התכנית, מספר -כמובן- את שובה של הדמות לעיר סאות'פארק בקולורדו. ארבעת הילדים, סטן, קרל, קייל וקרטמן, גיבורי הסדרה, שמחים מאד על חזרתו, אך במהרה מבחינים כי משהו אצלו לא כשורה, ומנסים להצילו.

הייז עזב את התכנית בשבוע שעבר לאחר שדיבב את שף החל מעונתה הראשונה של התוכנית בשנת 97', בגלל מה שהגדיר כ"חוסר סובלנות וקנאות דתית" מצד היוצרים, בעקבות לעג התכנית לכת הסיינטולוגית, שהייז הוא אחד ממאמיניה. בנוסף, בתחילת השבוע פורסם כי טום קרוז, גם הוא אחד ממאמיני הכת, גרם להורדת שידור חוזר של פרק של הסדרה, שלעג על הכת, ורמז כי קרוז הוא הומו בארון.

הימור בטוח הוא כי אחרי עזיבתו של הייז על רקע הלעג לכת הסיינטולוגית, והתערבותו של קרוז בשידור אחד הפרקים שלה, תהא הכת, שמצליחה למשוך לקהל מאמיניה מאמינים מפורסמים, מטרה נייחת לחיצי הלעג של היוצרים שאוהבים את ההומור שלהם חריף וחסר פשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully