וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר כרטיס לסטינג: 309 עד 600 ש'

מור שני

23.3.2006 / 16:20

המפיקים המביאים את סטינג, ריקי מרטין ו(אולי) 50 סנט, מסרו היום פרטים סופיים על המופעים, ושחררו גם עקיצה על קלארקסון

קבוצת המפיקים שהתאגדה לטובת הבאתם לארץ של סטינג, ריקי מרטין ופיפטי סנט, כינסה היום מסיבת עיתונאים לטובת פרטים על המופעים המתוכננים. הקבוצה - המפיק הגרמני מרסל אברהם, טוביה קסלר, עו"ד אבישי קונפלד ועו"ד חגי שטרוויס, עשו זאת בצל ההודעה על ביטול ההופעות של קלי קלארקסון, שתוכננו לסוף השבוע.

בתשובה לשאלה לגבי סכנת ביטול הופעות מצד האמנים, ענה מרסל אברהם: "אני לא מפחד שסטינג לא יבוא, זה בתחילת סיבוב ההופעות שלו והוא לא יהיה עייף או חולה. ריקי מרטין לא בעייתי (ברמיזה כי קלארקסון כן בעייתית, מ"ש). בניגוד לקלארקסון אנחנו קצת יותר מבוגרים ונמצאים כמה שנים בעסק". באשר לשאלה על ריבוי ההופעות הקיציות והחשש מחוסר כוח קניה שיכסה את כולן, אמר אברהם כי המופעים מיועדים לקהלי יעד שונים, וכי הם מתוכננים להיות לפני השאר, מה שגורם להם "לא לדאוג כלל". "החלטנו לקפוץ על הרכבת... אבל מכיוון שהאמנים שלנו מתאימים להרבה קהלים, אנו מאמינים שספונסרים יוכלו להפיק רבות מחסות על מופעיהם", אמר אברהם בהקשר של חיפוש חסויות למופע (כמו אורנג' על קלארקסון ופלאפון על דפש מוד).

הקבוצה ציינה כי המשא ומתן עם נציגיו של פיפטי סנט עדיין נמשך וכי הם "במגעים אחרונים". לדבריהם, בהופעות של סטינג ומרטין צפויים להתארח אמנים נוספים.

מתחמי VIP ברמת גן וראשל"צ

ההופעה של סטינג תיערך, כפי שפורסם כאן לראשונה, ב-8 ביוני באיצטדיון רמת גן. באיצטדיון יוקם גם מתחם VIP שיתרכז ביציע הכבוד, אליו יימכרו 1,000 כרטיסים במחיר 600 שקלים האחד. שאר המחירים ינועו בין 309 שקלים (דשא) ל-459 שקלים (גוש תחתון).

הופעתו של ריקי מרטין תיערך באמפי ראשון לציון ב-3 ביוני. מחיר הכרטיס יעמוד על 309 שקלים. גם שם יהיה מתחם VIP ל-1,000 צופים בקדמת הבמה, בעלות של 409 שקלים לכרטיס. עד ה-12 באפריל יימכרו כרטיסים בהנחה של 100 שקלים להופעה. המכירה למופעים תחל ביום ראשון הקרוב במשרדי "רוקוקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully