וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע הצדעה לשושנה דמארי

מור שני

26.3.2006 / 13:00

השמות הגדולים של המוזיקה הישראלית יצדיעו למלכת הזמר המנוחה במופע ענק בפארק הירקון, שיועבר בשידור חי. הכניסה וההסעות חינם

"לשיר איתך", מופע הצדעה לשושנה דמארי בפארק הירקון, יארח זמרים ישראלים רבים שישירו לכבודה של מלכת הזמר העברי ז"ל. כבר אישרו השתתפותם אחינועם ניני, בועז שרעבי, מתי כספי, מירי מסיקה, ריקי גל, הפרויקט של עידן רייכל, מיה בוסקילה וחברתה-אויבתה של דמארי מזה כמה עשורים, כלת פרס ישראל, יפה ירקוני.

המופע מופק על ידי משרד החינוך והתרבות, עיריית תל אביב-יפו ואמנות לעם, והוא יהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום. בנוסף, מוסר אלעזר שטורם, יו"ר אמנות לעם, כי ההסעות לפארק הירקון מרחבי הארץ יהיו בחינם כדי שתושבי כל הארץ יוכלו לכבד את זכרה של "הכוהנת הגדולה של הזמר העברי".

במופע, שיעלה במוצאי שבת, ה-27 במאי, ויתקיים במסגרת הפרויקט "שבוע שיר ישראלי", ישירו האמנים שירים של דמארי בגרסאות מקוריות ובביצועים חדשים, והוא ישודר בשידור ישיר בערוץ 10.

"שבוע שיר ישראלי" מתקיים בכל רחבי הארץ זו השנה השמינית, ביוזמת משרד החינוך והתרבות ואמנות לעם, ומעלה סדרה של מופעים בהשתתפות מיטב אמני ישראל, המוקדשים כולם ליצירה מוזיקלית ישראלית ולזמר העברי, והכניסה אליהם ללא תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully