וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלארקסון קיבלה התמוטטות עצבים

מור שני

26.3.2006 / 16:21

גורמים מקורבים להפקת המופע של הזמרת מוסרים כי הופעתה בארץ בוטלה בגלל התמוטטות עצבים שעברה, ולא כפי שפורסם, בשל דלקת גרון. במכתב למעריציה מבטיחה לחזור לארץ

בניגוד להודעה הרשמית שנמסרה ביום חמישי האחרון, לפיה האלילה האמריקאית, קלי קלארקסון, ביטלה את הופעתה בישראל משום שחלתה בדלקת גרון, מוסרים היום גורמים בחברת אורנג', שהפיקה את המופע, כי סיבת הביטול הייתה התמוטטות עצבים.

ממשרד יחסי הציבור של רונית ארבל המשמש כדובר לחברת אורנג', נמסר כי המידע היחיד שיש ברשותם הוא זה שפורסם, והם אינם יודעים דבר על התמוטטות עצבים.

ואכן, נראה מעט תמוה ביטול הופעות במסע בינלאומי בשל דלקת גרון פעוטה, שבטיפול אנטיביוטי הייתה נעלמת כלא הייתה תוך 48 שעות. אנשיה של קלארקסון היו יכולים להמציא תירוץ טוב יותר. ד"ר ג'קי סרוב מסר היום לוואלה! תרבות כי


מבטיחה לחזור

עוד בפסטיבל התקשורתי סביב קלארקסון, לוקח היום חלק הגיטריסט הישראלי של קלארקסון, דני ויצפילד. הוא מפרסם היום מכתב למעריציה של קלארקסון בישראל בו הוא מספר כי בכוונתה לפצות את הקהל הישראלי, ולחזור לישראל.

"להופיע בארץ היה אחד מחלומותיה" אומר ויצפילד במכתב ומוסיף כי "ההופעות לא בוטלו, אלא נדחו למועד אחר". בינתיים לא נמסרו תאריכים נוספים מאף גורם רשמי. ויצפילד מסביר: "זה עדיין מוקדם מדי. נחכה שקלי תחלים ונמשיך לתכנן את מסע ההופעות הבא".

"אנחנו מעדיפים לתת הופעה מדהימה עם אנרגיות חדשות, מאשר הופעה גרועה בשל עייפות ומחלה", חתם ויצפילד במכתבו.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully