וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קלארקסון הבריזה בשל התמוטטות עצבים?

מור שני

28.3.2006 / 11:41

מקורבים להפקה בישראל מוסרים כי הופעתה בארץ לא בוטלה בשל דלקת גרון, כפי שפורסם. במכתב למעריציה היא מבטיחה להגיע לארץ

בניגוד להודעה הרשמית שנמסרה ביום חמישי האחרון, לפיה האלילה האמריקאית, הזמרת קלי קלארקסון, ביטלה את הופעתה בישראל משום שחלתה בדלקת גרון, נודע לוואלה! תרבות כי גורמים המקורבים להפקה בישראל מספרים על התמוטטות עצבים שעברה הזמרת, שבגינה הוחלט לבטל את הגעתה ארצה.

ממשרד יחסי הציבור של רונית ארבל, שטיפל במופע אותו ייבאו המפיק שוקי וייס וחברת אורנג', נמסר כי המידע היחיד שיש ברשותם הוא זה שפורסם, והם אינם יודעים דבר על התמוטטות עצבים.

דלקת גרון שוה אסון?

גורמים בתעשיית המוזיקה ציינו בימים האחרונים כי העובדה שהופעות בינלאומיות בוטלו בשל דלקת גרון - שבטיפול אנטיביוטי נאות סביר להניח כי הייתה נעלמת בזמן קצר - היא מעט תמוהה.

מדוברות "שירותי בריאות כללית" נמסר אתמול לוואלה! תרבות, כי לא סביר שדלקת גרון תגרום לאובדן קול - לא באופן זמני, ובוודאי שלא באופן בלתי הפיך - מה שמבטל גם את טענות דובריה של קלארקסון ושל דני ויצפילד, הגיטריסט הישראלי של הזמרת, שפרסם שלשום מכתב ובו כתב כי הזמרת הפסיקה לשיר בהמלצת רופאיה, שהזהירו מפני נזק בלתי הפיך לקולה, אם תמשיך לשיר בזמן הדלקת.

"להופיע בארץ היה אחד מחלומותיה"

ויצפלד לקח אתמול חלק בפסטיבל התקשורתי סביב ביטול ההופעה, כשפרסם אתמול מכתב בו הוא מספר כי קלארקסון מתכוונת להגיע בעתיד לישראל ולפצות את קהל המעריצים שלה.

"להופיע בארץ היה אחד מחלומותיה" אומר ויצפילד במכתב ומוסיף כי "ההופעות לא בוטלו, אלא נדחו למועד אחר". בינתיים לא נמסרו תאריכים נוספים מאף גורם רשמי. ויצפילד מסביר: "זה עדיין מוקדם מדי. נחכה שקלי תחלים ונמשיך לתכנן את מסע ההופעות הבא".

"אנחנו מעדיפים לתת הופעה מדהימה עם אנרגיות חדשות, מאשר הופעה גרועה בשל עייפות ומחלה", חתם ויצפילד במכתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully