וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ספייק לי נותן נוק-אאוט

מור שני

27.3.2006 / 22:33

"האיש שבפנים" בכיכובם של דנזל וושינגטון וג'ודי פוסטר, עוקף את כולם בסיבוב. שאר הבכורות דווקא די סבלו

המותחן החדש של ספייק לי, "האיש שבפנים" (The Inside Man), בכיכובם של דנזל וושינגטון וג'ודי פוסטר, העוקב אחר חטיפת בני ערובה במהלך שוד בנק, הגיע השבוע למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות של סוף השבוע בהוליווד, עם רווח של כ-29 מיליון דולר, סכום מדהים - יחסית, עבור הבמאי - שמשאיר את שאר המתחרים הרחק מאחור, וקובע שיא בהכנסות גם בעבור הבמאי וגם בעבור השחקן הראשי.

למקום השני נדחק המותחן "ונדטה", בכיכובה של נטלי פורטמן, שהיה בשבוע שעבר במקום הראשון. השבוע הכניס סרט האקשן, העוקב אחר פעילותם של לוחמי חופש טרוריסטים, כ-12.3 מיליון דולר, מה שמביא אותו לרווח כולל בעשרה ימים מאז יציאתו לאקרנים, של כ-46.2 מיליון דולר.

סרט האימה של דיסני, “Stay Alive”, בכיכובו של פרנקי מוניץ, המספר על משחק מחשב שהורג את המשחקים בו, יצא רק השבוע, אבל נכנס ישר למקום השלישי, עם רווח של כ-11.2 מיליון דולר.

“Failure to Launch”, הקומדיה הרומנטית בכיכובם של שרה ג'סיקה פארקר ומת'יו מקונוהי, ירד השבוע למקום הרביעי, עם רווח של כ-10.8 מיליון דולר, אחרי שהיה שבועיים במקום הראשון.

סרט נוסף שיצא רק השבוע לאקרנים, ודורג הרחק מהמקום הראשון הוא “Larry the Cable Guy: Health Inspector”, בכיכובו של הקומיקאי דן וויטני, שהתברג ישר למקום השביעי עם רווח זעום של כ-7 מיליון דולר.

אביב בהוליווד

אחרי יותר מחודש של שיעורי מכירות נמוכים, שהביאו את האולפנים הגדולים לדיכאון חורף קצר, מסתמנת השבוע עלייה משמעותית במכירות, שמבשרת את תחילת הקיץ, המיטיב עם תעשיית הקולנוע. האתרים המנתחים את התעשיה (כמו Box office mojo) מציינים כי תריסר הסרטים ברשימת שוברי הקופות הרוויחו השבוע כ-98.9 מיליון דולר, עלייה של למעלה מעשרה אחוזים בהשוואה למכירות הכרטיסים באותו שבוע אשתקד. כמו כן, דומה כי הוליווד מצליחה להחזיר לעצמה את הקהל הגברי, שבזכות סרטו החדש של ספייק לי חזר לפקוד את בתי הקולנוע, שבמהלך החורף איכלסו בעיקר נשים ונערות צעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully