וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר האינטרנט הרשמי של שינקין

מור שני

30.3.2006 / 16:11

הרחוב התל אביבי חונך היום אתר ברשת, דרכו תוכלו לקנות ולהיות חלק מהחברה. סייבר-שכונה

הבוקר עלה לאוויר אתר האינטרנט הרשמי של רחוב שינקין התל אביבי, פרי יוזמתם המשותפת של העיתונאי והשחקן יובל אברמוביץ', ואיש העסקים מייקל סימקין.

הגולשים באתר יוכלו לקנות דרכו בחנויות הרחוב, שיציגו את מרכולתן און-ליין, וכמו כן, להתעדכן בתכונה הרבה המאפיינת את הרחוב שוקק החיים. האתר מכיל מגזין שעוסק בתרבות הפנאי התל אביבית, אופנה ולייף סטייל, וכן מידע עירוני, חברתי והיסטורי על הרחוב. היום למשל, כותבת באתר תושבת השכונה, השחקנית אוולין הגואל (ברוריה מ"פיק-אפ"), טור אישי בו היא מהללת את הרחוב, ומייחלת להקמת בריכה שכונתית.

עוד באתר, גלריות צילומים של העוברים ברחוב, צילומים אמנותיים מהרחוב, לוח מודעות שכונתי שהפרסום בו חינם, מנוע חיפוש, מצלמת אינטרנט עם שידורים חיים מהרחוב ופיצ'רים נוספים.

קוסמופוליטן

מקימי האתר, אברמוביץ' וסימקין, מכוונים גם לקהל יעד מחו"ל, והבינו, כמו רבים אחרים, שהכסף הגדול נמצא דווקא אצל יהודי התפוצות. הם ישווקו את האתר אצל הקהילות היהודיות ברחבי העולם, בשיק ציוני, ויאפשרו להם לקנות מחנויות הרחוב תוך הדגשה של המוצרים שמיוצרים בארץ. הם אפילו יארזו את הקניות בנייר עם איור של הרחוב.

האתר נבנה בהשקעה של כ-60 אלף דולר, ומונה צוות של חמישה עשר עובדים. מפעיליו מוסרים כי הוא נמצא בימים אלו בתהליך של הזנת תכנים, ובינתיים רק מחצית מהחנויות ברחוב הספיקו להירתם לפרויקט. בקרוב, הם מוסרים, תושלם תקופת ההרצה, והאתר יגדל.

אברמוביץ', כתב השבועון "פנאי פלוס" ושחקן "השיר שלנו", היה אחד ממקימי גלרייה "אנונימי" לאמנות צעירה. הוא מסר לוואלה! תרבות הבוקר, כי עיריית תל אביב טרם שיתפה פעולה עם המיזם, ואף לא אישרה קיומה של מסיבת רחוב לכבוד השקת האתר.

* בעקבות עבודות תשתית על האתר, מוסרים מקימיו כי ייתכנו שיבושים קלים בזרימה. העיקר שכולם זורמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully