וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "עידן הקרח 2" לוהט בקופות

מור שני

3.4.2006 / 14:27

סרט האנימציה הדהים עם הפתיחה החזקה ביותר אי פעם במרץ, עם 70 מ' דולר, והשאיר את שרון סטון עם אינסטינקטים של סוס מת

סרט ההמשך ללהיט "עידן הקרח" של אולפני פוקס, “Ice Age: The Meltdown”, יצא השבוע לאקרנים ונכנס למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות בהוליווד, עם רווח עצום ומדהים של כ-70 מיליון דולר, שקנה לו את התואר המכובד של הפתיחה הרווחית ביותר בחודש מרץ אי פעם.

הוא הותיר את שרון סטון מצטערת על כך שלא נשארה אצלנו בלבנט, אחרי שהסרט החדש בכיכובה, "אינסטינקט בסיסי 2", נכשל בגדול. האישה והאינסטינקט נכנסו, עם יצאת הסרט לאקרנים השבוע, להיכנס ישר למקום העשירי ברשימת שוברי הקופות, עם רווח עצוב עד מעורר רחמים של כ-3.2 מיליון דולר בלבד.

“Ice Age: The Meltdown” דחק למקום השני את "האיש שבפנים" בכיכובם של דנזל וושינגטון וגו'די פוסטר, שהיה בשובע שעבר במקום הראשון. בסוף השבוע הוא הרוויח 15.7 מיליון דולר, מה שהביא אותו לרווח כולל בעשרה ימים מאז יציאתו של כ-52.8 מיליון דולר.

במקום השלישי נמצא השבוע “ATL”, סרט הגלגיליות (כן, רבותיי, סקטים) של אולפני וורנר, בכיכובו של הראפר טיפ האריס, שהרוויח כ- 12.5 מיליון דולר.

סרט הסאטירה של אולפני יוניברסל, “Slither”, בכיכובו של נתן פיליון, ניסה לעשות צחוק מסרטי האימה, אבל במקום זאת עשה צחוק מעצמו כשנכנס ישר למקום השמיני עם רווח סאטירי בהחלט של כ-3.7 מיליון דולר.

סוף החורף

סרט ההמשך ל"עידן הקרח" ממשיך את הרפתקאות יצורי הקוטב מ-2002, שהפעם בורחים על חייהם, מהפחד שהתחממות כדור הארץ תמיס את ביתם הארקטי. קווין לטיפה הצטרפה לצוות המדבבים משנה שעברה שכלל את ריי רומנו ("כולם אוהבים את ריימונד"), דניס לירי וג'ון לאגוזימו.

סך כל המכירות של 12 הסרטים ברשימת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון, עומד על כ-136.5 מיליון דולר, עלייה של כ-40 אחוזים מהשבוע המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully