וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחוב סומסום מעצבנת מומחים לגיל הרך

4.4.2006 / 11:46

DVD חדש של הסדרה הוותיקה, המיועד לפעוטות, מעצבן ארגוני הורים ומומחים: "לא צריך למכור מותגים לעוללים". בתכנית מסנגרים בתקיפות

אנשי סדרת הילדים הוותיקה והמצליחה ביותר בארצות הברית, "רחוב סומסום", מעוררים סערה בקרב מומחים לגידול ילדים.

יוצרי הסדרה משחררים בימים אלה לשוק סדרה חדשה של קלטות וידאו המיועדות לתינוקות בני שישה חודשים ומעלה. מומחים לגידול ילדים טוענים כי אף צורה של שידור טלוויזיוני אינה מתאימה לילדים מתחת לגיל שנתיים ואף פוגעת בהם.

סדרת ה-DVD החדשה היא חלק מסדרה הנקראת "התחלות סומסום" (Sesame Beginnings), המיועדת לצפיה משותפת של הורים ופעוטות. הסדרה פותחה על ידי אנשי התכנית עם מומחים מארגון מקצועי ללא מטרות רווח, הנקרא "מאפס עד שלוש", ומתמחה בייעוץ בתחום.

כאמור, למרות השותפות המקצועית-יוקרתית בין הארגון לאנשי התכנית, זועמים מומחים לגידול ילדים. סוכניות הידיעות מדווחות כי ארגוני הורים למען גידול ילדים "נטול פרסומות", טוענים כי סדרת DVD כזו תעודד פעוטות "להתמכר לדמויות טלוויזיוניות". ארגונים אלה, אגב, מחו בעבר גם על הוצאות כמו ה"טלטאביז" בסריטית וסדרת "בייבי איינשטיין" של דיסני.

אנשי "אפס עד שלוש" החזירו מלחמה וטענו כי הארגונים מציגים את המצב באור מעוות, וכי ישנם הרבה מוצרים דומים לתינוקות, שבניגוד אליהם פועלים בפחות אחריות. "אלה DVD המיועדים לעזור בפיתוח יחסי הורים-ילדים בריאים", אמרו אנשי התכנית והארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully