וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: קר שם למעלה

מור שני

10.4.2006 / 16:25

"עידן הקרח 2" נשאר בפסגה, ומשאיר ארבעה סרטים חדשים הרחק מאחור, כשהוא הופך להיות לראשון שחוצה השנה את קו ה-100 מיליון

"עידן הקרח 2" של אולפני פוקס, הגיע השבוע שוב למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות של סוף השבוע בארה"ב, עם הכנסות של כ-34.5 מיליון דולר בסוף השבוע והכנסה כללית בעשרה ימים מאז יציאתו של 116.4 מיליון דולר. הוא השאיר את כל השאר הרבה מאחור, אפילו שארבעה סרטים חדשים יצאו לאקרנים השבוע, והפך להיות הסרט הראשון השנה שחצה את גבול ה-100 מיליון.

במקום השני נמצאת קומדיית הבייסבול “The Benchwarmers” , בכיכובם של רוב שניידר ודיוויד ספייד, העוקבת אחר עלילותיהם של שלושה לוזרים שמנסים לשחק בייסבול. היא הרוויחה בשלושת הימים של סוף השבוע קצת מעל 20 מיליון דולר. אולפני קולומביה, שהפיקו את הסרט, לא שיחררו אותו לצפייה מוקדמת אצל מבקרי הקולנוע, ויש שאומרים שזהו טרנד חדש בהוליווד, שאהוב במיוחד על מפיקי סרטים גרועים. האולפנים מדווחים כי למעלה מ-60 אחוז מקהל הצופים של הסרט היו מתחת לגיל 21.

"רוקדים" (Take the Lead) הסרט החדש בכיכובו של אנטוניו בנדרס, העוקב אחר המאהב הלטיני כמורה לריקודים סלוניים, יצא רק השבוע ומדורג שלישי עם הכנסה של כ-12.7 מיליון דולר.

במקום הרביעי נמצא "האיש שבפנים" בכיכובם של דנזל וושינגטון וג'ודי פוסטר, שזהו השבוע השלישי שלו ברשימה, עם 9.2 מיליון דולר, ועם הכנסה כוללת מאז יציאתו לאקרנים של 66.1 מיליון דולר.

העולם התחתון

שני סרטים חדשים נוספים נכנסו השבוע הישר למקומות אמצעיים ברשימה. “Lucky Number Slevin”, סרט אקשן החדש של MGM, מתהדר בקאסט מרשים של כוכבים מהשורה הראשונה וסיפור מאפיה קלאסי, בכיכובם של ג'וש הארטנט, ברוס וויליס ומורגן פרימן, נכנס, למרבה האכזבה, רק למקום החמישי עם 7.1 מיליון דולר, בשבוע הראשון ליציאתו. גם הקומדיה “Phat Girlz” של אולפני פוקס, קפצה ראש ישר למקום האומלל והתשיעי ברשימה עם רווח זעום של 3.1 מיליון דולר.

לפי דיווחי האולפנים, הרווח הכללי של תריסר שוברי הקופות השבוע עומד על 105.1 מיליון דולר, עלייה של 33 אחוזים מהשבוע המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully