וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: עידן הסיקוול'ס

מור שני

17.4.2006 / 14:45

הסאטירה ההיסטרית "מת לצעוק 4", נכנסת למקום הראשון, דוחפת למקום השני את "עידן הקרח 2", ומסתכלת מלמעלה על החדש של דיסני

הסאטירה "מת לצעוק 4" (Scary Movie 4), שעושה צחוק מז'אנר סרטי האימה, יצאה בסוף השבוע האחרון לאקרנים בארצות הברית, ונכנסה ישר למקום הראשון עם רווח של כ-41 מיליון דולר. היא זיכתה את מפיקיה, פורשי 'מירמאקס' בוב והארווי ויינשטיין, ואת הבמאי דיוויד צוקר, בתואר של כבוד: הרווח הגדול ביותר שנרשם אי פעם בערב חג הפסחא. היא גנבה את התואר מ”Panic Room” משנת 2002.


"מת לצעוק 4" נוצר על ידי האחים ויינשטיין אחרי שעזבו את חברת מירמאקס, חברת בת של דיסני, שסרט האנימציה החדש שלה, “The wild”, נכנס השבוע רק למקום הרביעי, עם 9.6 מיליון דולר, רחוק מאד מ"מת לצעוק". שנאמר - צוחק מי שצוחק אחרון.

"מת לצעוק 4", ממשיך את הצלחתו של "מת לצעוק 3" משנת 2003, שזכה לרווחים גדולים גם משום שהיוצרים החליטו לעדן בו סצינות רבות, ולאפשר את הצפייה בו לילדים החל מגיל 13, בניגוד לשני הסרטים הראשונים, שהוגדרו לצפייה למבוגרים בלבד. אף על פי כן, "מת לצעוק" הראשון, נכנס גם הוא בשבוע יציאתו לאקרנים למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות, עם רווח של כ-42 מיליון דולר. לפי סוכנויות הידיעות, אמרו האחים ויינשטיין כי בכוונתם לצלם את "מת לצעוק 5" במהלך השנה הקרובה, כדי להוציא אותו לבכורה בערב פסחא בשנה הבאה.

במקום השני נמצא סיקוול נוסף, "עידן בקרח 2", שיצא לאקרנים לפני שבועיים, ומאז תפס את המקום הראשון. בסוף השבוע האחרון הוא רשם רווח של כ-20 מיליון דולר, מה שהביא אותו לרווח כולל מאז יציאתו של כ-147.2 מיליון דולר.

הקומדיה “The Benchwarmers”, בכיכובם של רוב שניידר ודיוויד ספייד, נמצאת השבוע במקום השלישי, עם רווח של 10 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

אביב הגיע פסחא בא

באופן כללי, דומה כי קופות הוליווד הצליחו להתאושש מתקופת השפל של החודשים האחרונים, הרבה בעזרת שוברי קופות היסטריים דוגמת "עידן הקרח" ו"מת לצעוק", שסיפקו קרקע רחבה להחזרת צופים רבים לבתי הקולנוע, וסללו את הדרך לשוברי הקופות שעוד יבואו. בהוליווד מצפים בכיליון עיניים לשנה שתבוא עליהם (ועל חשבונות הבנק שלהם) לטובה, עם סרטים שאמורים להיות להיטים כמו "משימה בלתי אפשרית 3" ו"צופן דה וינצ'י".

הרווח הכולל של 12 הסרטים המובילים ברשימת שוברי הקופות בהוליווד הגיע השבוע לכ-110 מיליון דולר, עלייה של 23 מערב פסחא אשתקד, ועלייה של 45 אחוז בהשוואה לתאריכים המקבילים בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully