וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל יאנג הקליט אלבום נגד בוש

18.4.2006 / 15:38

המוזיקאי השלים בחשאי דיסק מחאה נגד המלחמה בעיראק הקורא בבירור להדיח את נשיא ארה"ב. מקורבים: זו יצירה מדהימה

ניל יאנג הקליט בחשאי אלבום חדש המתמקד כולו בקמפיין נגד נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש והמלחמה בעיראק. האלבום נחשף לראשונה בפורומים של מעריצי הסנדק של הקאנטרי-רוק-גראנג' וקיבל מעמד של לא יותר משמועה, אבל כעת ניל יאנג מאשר זאת רשמית.

יאנג, רפובליקאי ותומך רייגן לשעבר, לא היסס בעבר להוציא אלבומי קונספט (גרינדייל האחרון שבהם) ולהתייחס לאירועים עכשוויים (כולל Lets Roll שעסק בגבורת נוסעי טיסת יונייטד 93 ב-11.9), אבל האלבום הנוכחי מעביר מסר ברור: "להדיח את בוש" – שמו של אחד השירים בו. "סיימתי אלבום חדש עם שלישיית רוק, חצוצרה ו-100 קולות", מספר יאנג באתר האינטרנט שלו, "האלבום נקרא 'לחיות עם המלחמה'". ג'ונתן דמי, שהפיק סרט דוקומנטרי על יאנג בשנה האחרונה, גילה כי "זה (העבודה על הדיסק) קרה בשלושה ימים... מדובר במתקפה חשמלית מבריקה, עם מקהלה של 100 קולות, נגד בוש והמלחמה בעיראק. זה מדהים וזה יהיה בחנויות בקרוב".

אליסיה מורגן, אחת הזמרות שהשתתפה בהקלטות האלבום, בן העשרה שירים, כתבה בבלוג שלה כי הוא נותן תשובה לכל מי שתהה לאן נעלמו שירי המחאה, שהיו נפוצים בשנות ה-60. "מדובר באלבום מחאה קלאסי ויפהפה. זה היה כמו להיות בעצרת מחאה בת 12 שעות", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully