וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו שמות המתחרים בפסטיבל קאן

מור שני

20.4.2006 / 17:01

הנהלת הפסטיבל היוקרתי פרסמה את 19 שמות הסרטים שיתחרו על דקל הזהב הנחשק. אנחנו נשארנו השנה בחוץ

הנהלת פסטיבל קאן הצרפתי הכריזה על שמות 19 הסרטים מרחבי העולם שישתתפו השנה בתחרות הפסטיבל היוקרתי, והשאירה בחוץ במפתיע את סרט האנימציה החדש של אולפני דרימוורקס, "Over the Hedge", שלא ישתתף בתחרות אבל יוקרן בהקרנה מיוחדת. לפי רויטרס, ישתתפו השנה יותר במאים שזהו סרטם הראשון בקאן, בניגוד לרשימת המשתתפים בשנה שעברה שהורכבה בעיקר מבמאים שהשתתפו בפסטיבל מספר פעמים בעבר.

בתחרות ישתתפו השנה הדרמה "Fast food Nation", של ריצ'ארד לינקלטר, ובכיכובם של אית'ן הוק ופטרישיה ארקט, הקומדיה המוזיקלית "Southland Tales", בכיכובם של מנדי מור, שרה מישל גלר, דה רוק ושון וויליאם סקוט, ו"מרי אנטואנט" של סופיה קופולה, בתו של פרנסיס פורד קופולה, בכיכובם של כירסטין דאנסט וג'ייסון שוורצמן.

כמו כן ישתתף בפסטיבל סרטו של הבמאי המקסיקני אלחנדרו גונזלס, "Babel", בכיבובו של בראד פיט, קייט בלאנשט וגאל גרסייה ברנל, והסרט הבריטי על עצמאות אירלנד "The Wind That Shakes the Barley" של קן לואץ'. הייצוג האסייתי היחיד השנה שייך ל-"Summer Palace" הסיני של יה לו.

את הפסטיבל יפתח הסרט המדובר "צופן דה וינצ'י" על פי רב המכר של דן בראון, שזוכה בימים לתגובות נזעמות מצד ארגונים נוצריים ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully