וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אשכחך ירושלים

רות קנאל

23.4.2006 / 9:36

אחרי "הצעת הנישואין", רות קנאל מזכירה לעצמה ש"השגריר" היא לא סבוניה זולה אלא תוכנית עם שאיפות הסברתיות נעלות

אז מה, ראיתם איך תום הציע למלודי נישואים באווירת סיום הקורס שכבר החלה לפשות ב"שגריר 2"? נכון שזה היה הדבר הכי מרגש על המסך מאז שבילי מוסקונה לרמן ישבה עם אחד המרואיינים שלה באמבטיה? ומה עם מלודי? האם היא תצעק בקול גדול "יס יס יס" ותהפוך את מיסטר גרשביין למאושר בשוודים?

קודם כל, הייתי רוצה לציין שממש, אבל ממש לא אכפת לי. ושנית, תוכנית שנאלצת להשתמש בגימיקים זולים כאלו למען העלאת הרייטינג, הרי זה אומר דרשני.

לפעמים נדמה לי שאנשים באים לתוכניות ריאליטי רק כדי למצוא שידוכים. זה ולעשות כסף בעקיפין מההשתתפות. אני לא קונה שום דבר מרומן הקש הזה, על אף שמדובר במעין זוג משלים. היא - כל פריזורתה אומרת "סייד שואו בוב - שנות הכלא", אך היא אחת מהנשים המוצדקות שהפציעו בתוכנית. את תום אפשר לאכול בכפית וללקק את האצבעות, אך בכל הקשור לדיפלומטיה הוא הולך ומתברר כנעלול חסר תקנה. זה לא צריך להטריד אף אחד, גם לא את השופטים שכבר משאירים את העיניים שלהם על מצב של גלגול תמידי כשמגיעה ממנו עוד תשובה לא קשורה בעליל לדברים שנשאל. העיקר שתום-תום נראה פיצוץ, וזו כבר סיבה טובה להשאיר אותו, בתירוץ שמישהו מתרשם מסיפורי המהרטה הממוחזרים שלו. כן, גדלת בשוודיה ועלית לארץ מתוך תחושת ציונות חזקה, בו הו.

חוץ מזה, עכשיו כשהוא הציע למלודי נישואים אי אפשר לנפנף אותו ככה סתם, הלא ליבן של כל בנות ה-13 בארץ יישבר בקרבן, אם לא ייוודע גורלם של שני ציפורי האהבה הללו בפרק הבא. לכן ויתרו השופטים על תוכניתם המקורית לשלוח הביתה שני משתתפים, והעניקו לתום שבוע נוסף של חסד. אתם יודעים מה, אולי הוא בכל זאת לא כזה נעלול. אם כן, מה קיבלנו: הצעת נישואים מדיפה ניחוח של אינטרסים ומאוד לא במקום, שופטים שחושבים שזה הדבר הכי מתוק בעולם במקום לקרוא לסדר את הרומנטיקן הקטן, ולהגיד לו שבשביל דברים כאלו אפשר לחכות להפסקה, והשארתם בתוכנית של אנשים לא ראויים, רק מפני שקליפתם החיצונית מספקת רייטינג.

מישהו זוכר בכלל למה התכנסנו כאן? אה, היתה איזו מטרה למצוא מישהו שייצג את ישראל בערבות חו"ל, ובינתיים זמננו היקר מתבזבז על הדברים הכי לא חשובים בעולם: תככים טפשיים והלצותיו המייגעות של נמרוד פרידברג. והצעות נישואים שלא מחוברות לכלום. בקיצור, חבר'ה, אתם לא רציניים אתם. לא שחשבתי שמשהו שהופק בישראל באמת ישמור על ארשת מכובדת, אבל קצת, ככה, לנסות להעמיד פנים שמדובר בקצת יותר מאופרת סבון סבוכה, שלפרקים סבורה שהיא כנראה מעין שלוחה של "הדוגמניות", או של גן שולה למתקדמים. אחרת, מצטערת לבשר לכם, ככה לא בונים שגריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully