וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 15 זכתה בתחרות המחול "מיה ארבטובה"

מור שני

23.4.2006 / 10:26

בגמר שהתקיים אתמול בסוזן דלל, זכתה דנה זכריה מהאקדמיה למחול בירושלים, אחרי שהשאירה את הקהל בפה פעור

תחרות מיה ארבטובה לבלט 2006, תחרות הבלט הארצית היחידה שמתקיימת בארץ באופן קבוע לרקדנים סולנים, הגיעה אתמול לסיום מפואר, עם זכייתה של דנה זכריה, רק בת 15, בפרס הראשון. את הפרס השני לקח עידן יואב, 22, גם הוא ירושלמי במקור, שרקד באנסמבל בת שבע, ובימים אלה רוקד בלהקת המחול של ענבל פינטו. בפרס השלישי זכה איתי פרי, 19, רקדן מצטיין בצה"ל מעפולה, שרקד עד בלהקת המחול בת דור עד לפני חודשיים, עת הופסקה בה הפעילות.

את המקום הרביעי החליטו השופטים בתחרות, בראשות עידו תדמור, לחלק לשניים, ו העניקו את חציו להגר אנוש מבת ים ואת חציו לזהר בן ישראל מירושלים.

זכריה, אחותה הקטנה של לירון זכריה, הזכורה לכולנו היטב מ"רקדן נולד", ביצעה ביצוע מעורר התפעלות לקטע מתוך "דון קישוט" בקטגוריה הקלאסית, וקטע מתוך "ג'יזל" של הכוריאוגרף הנודע מץ אק, בקטגוריה המודרנית. היא תקבל על זכייתה עשרת אלפים שקלים.

עידן יואב, שהגיע למקום השני, זכה בפרס של שבעת אלפים שקלים, לאחר שביצע קטע מתוך "ג'יזל" בקטגוריה המודרנית, ורקד ללא דופי את "לימבוס תיאום" של פורסיית'.

איתי פרי, לקח על זכייתו במקום השלישי חמשת אלפים שקלים, על ביצוע מקצועי ומרשים של קטע מתוך "לה קורסייר" וקטע מודרני בכוריאוגרפיה שלו עצמו.

עוד בערב, אותו הנחו נירה פז, העומדת בראש קרן מיה ארבטובה לבלט, ובתה, הרקדנית הבינלאומית טליה פז, הופיע הלל קוגן, רקדן עצמאי ומנהל חזרות באנסמבל בת שבע עם יצירתו "אחר הצהריים של אדולף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully