וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קופרו 2006" לקולנוע תיעודי יוצא לדרך

מור שני

24.4.2006 / 9:18

האירוע השנתי לעידוד קולנוע תיעודי ישראלי, ינסה למכור את מרכולתנו מעבר לים, ויעשה כבוד לחברי מועדון הלקוחות

"קופרו 2006", האירוע השנתי לקידום קולנוע תיעודי ישראלי על ידי שיתופי פעולה עם רשתות טלוויזיה זרות, יתקיים השנה בסוף מאי, ויחשוף סרטים תיעודיים ישראליים בפני קניינים מקומיים וזרים.

האירוע נערך ביוזמת הפורום הישראלי לקו-פרודוקציות בין לאומיות, שהוקם לפני שבע שנים על ידי אורנה ירמות, יוצרת תיעודית בעצמה, כדי לקדם את היצירה התיעודית הישראלית. במהלך שנות פעילותו הצליח הפורום לגייס כ-15 מליון ¤ לטובת יצירה ישראלית, במסגרת שיתופי פעולה עם משקיעים זרים, שהניבו 80 הפקות עם 28 תחנות טלוויזיה בעולם. בזכות שיתופי פעולה אלה צפו ביצירה הישראלית שנתמכה בפרויקט מיום הקמתו, למעלה מ-16 מליון איש ברחבי העולם.

השנה השנתי שיפתח ב-15 במאי ויארך ארבעה ימים, יפגיש בין היוצרים הישראלים למנהלים ברשתות טלוויזיה מהעולם, ראשי קרנות לעידוד קולנוע ומפיצים בינלאומיים, ויערוך "דוקושוק" - שוק סרטים לקניינים ישראלים וזרים.

כמו כן יתקיימו במסגרת האירוע סדנאות אומן עם יוצרים מובילים, ויוענקו פרסים על שיווק ופיתוח בתעשייה. השנה גם יתקיימו רטרוספקטיבות לרשתות הטלוויזיה TV2 ו- YLE מדנמרק ופינלנד, כמחווה על השקעתן הרבה בסרטי תעודה ישראלים.

באירוע ישתתפו סרטים בנושאים מגוונים, החל מסרטים בנושא הקונפליקט הישראלי-פלסטיני, וכלה בסרטים על דעות קדומות בחברה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully