וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: לא מצחיק בכלל

מור שני

24.4.2006 / 16:54

סרט האימה החדש של סוני “Silent Hill”, מגיע למקום 1 ומדיח את "מת לצעוק 4". במקום השלישי מתנחלת אווה לנגוריה הלוהטת

סרט האימה החדש של סוני “Silent Hill” יצא בסוף השבוע לאקרנים, והגיע למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות בהוליווד. הסרט הכניס כ-20.2 מיליון דולר, והוכיח שסרטי אימה אינם צריכים להיות עתירי כוכבים כדי להצליח.

למקום השני גלש "מת לצעוק 4", סיקוול נוסף בסדרת פארודיות האימה, שזהו השבוע השני שלו על המסך. במקום השלישי נמצא סרט האקשן החדש של אולפני פוקס, "המאבטח" ("The Sentinel"), בכיכובם של מייקל דגלאס, קיפר סאתרלנד ואווה לנגוריה, (המגלמת את גבריאל, הריץ' ביץ' מ"עקרות בית נואשות"). הסרט, שעוסק בפרשת התנקשות בבית הלבן, הכניס 14.6 מיליון דולר.

“Silent Hill” הוא סרטה הרביעי של סוני שיוצא השנה לאקרנים ונוחת היישר במקום הראשון. ראדה מיטשל מככבת בו בתפקיד אמא המחפשת את בתה בעיר רפאים. הסרט לא יצא להקרנות סגורות למבקרים טרם יציאתו, כחלק מטרנד חדש בקרב בעלי האולפנים. סרטים שעתידים לקבל ביקורות גרועות פשוט אינם מוקרנים למבקרים. ואכן, רוב הקהל המגיע לצפות בסרטים אלו הוא מתחת לגיל 25, ואינו נוהג לקרוא ביקורות קולנוע.

התחזית: עתיד ורוד

שנת 2005 הצחיחה הביאה אחריה ימים טובים בהוליווד. תריסר הסרטים המרכיבים את רשימת שוברי הקופות הרוויחו השבוע רווח כולל של 100.4 מיליון דולר, 22 אחוז יותר מהשבוע המקביל אשתקד. זאת לאחר מספר שבועות מרשימים עם הצלחות קופתיות ענקיות כמו "מת לצעוק 4", ו"עידן הקרח 2". והיד עוד נטויה. בשלושת השבועות הראשונים של מאי מתוכננים לצאת לאקרנים עוד כמה סרטים, שצפויים לגרום לצופים לצבוא על דלתות בתי הקולנוע, בינם "משימה בלתי אפשרית 3", בכיכובו של השחקן המתחרפן והאב הטרי טום קרוז ו"צופן דה וינצ'י" בכיכובו של טום הנקס על פי ספרו רב המכר של דן בראון, שעוד טרם יציאתו הכה גלים ברחבי העולם בשל עיסוקו בנושאים הרגישים של הדוגמה הנוצרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully