וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו המועמדים לפרסי הקולנוע של MTV

מור שני

25.4.2006 / 13:28

הטקס האלטרנטיבי שנותן כבוד לקולנוע הכיפי באמת יחלק שוב פרסים בקטגוריות כמו "ההופעה הסקסית". "לדפוק חתונה" מועמד ל-5 פרסים

טקס פרסי הקולנוע של ערוץ המוזיקה MTV נותן קונטרה אלטרנטיבית וחצופה לטקס האוסקר המעונב והמנופח של האקדמיה. גם השנה, כמו בכל שנה, דווקא קומדיות וסרטים שלא זוכים לתשומת לב באוסקר, מהווים בו את עיקר העניין. השנה, זוכה האוסקר, "התרסקות", לא זכה אפילו למועמדות אחת.

מי שכן יגיע לטקס המשוגע השנה יהיה סטיב קארל, שמועמד לפרס ההופעה הטובה ביותר על הקומדיה "בתול בן ארבעים", שגם מועמד לפרס הסרט הטוב ביותר לשנת 2006, ולעוד שלוש מועמדויות, בינן צוות השחקנים הטוב ביותר.

גם הסרט “לדפוק חתונה” בכיכובם של וינס ווהן ואוון וילסון מועמד לחמישה פרסים שונים, בינם ההופעה הקומית הטובה ביותר, והסרט הטוב ביותר, לצד "באטמן מתחיל", "קינג קונג" ו"עיר החטאים".

ובתחום המועמדויות המוזרות: בקטגוריית הנשיקה הטובה ביותר מועמדים ג'ייק גי'לנהול והית' לדג'ר על הופעתם הסנסציונית ב"הר ברוקבק" ההומואי, ובראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, על נשיקתם ב"מר. וגברת סמית", שמאז צילומיו, אגב, הספיקו לעשות הרבה יותר מסתם להתנשק ומצפים בקרוב לילד משותף.

השנה ייסד הערוץ קטגוריה חדשה – ההופעה הסקסית ביותר, בה מתמודדים רוב שניידר, ביונסה נואלס, ג'סיקה אלבה, ג'סיקה סימפסון וזי זאנג.

לפי "יו.אס.איי טודיי", הערוץ יעניק השנה פרס לסרט סטודנטים, ובפעם הראשונה לא יפריד בין גברים לנשים בקטגוריות השונות, וכולם יתחרו עם כולם תחת הכותרת: ההופעה הטובה ביותר.

הטקס יערך ב-3 ביוני, וישודר ב-8 ליוני בערוץ, שטרם מסר פרטים על מנחה הערב ומגישי הפרסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully