וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוזן השלישית" תארח מרתון סרטים קווירי

מור שני

26.4.2006 / 8:30

בקומפלקס התרבות יוקרנו עשרות סרטי קולנוע הומו-לסבים מרחבי העולם באולמות החדשים שלה, ויארחו את איתן פוקס ותומר היימן

חנות המוזיקה וספריית הוידאו "האוזן השלישית", הולכת והופכת להיות מרכז תרבות, או כפי שקוראים לזה אצלם: ארט האוס. באמצע חודש יוני יפתח אצלה בפעם הראשונה מרתון קולנוע הומו-לסבי בינלאומי, שיציג עשרות סרטים עלילתיים ודוקומנטריים בנושאי הקהילה, שרבים מהם זכו בפרסים יוקרתיים ברחבי העולם.

יוזמי המרתון, הבמאים יאיר הוכנר ("ילדים טובים") וגדי לשמן, נעזרו רבות בחברות הפקה והפצה זרות, שהביעו תמיכה ביוזמה. כל הסרטים המשתתפים באירוע נתרמו על ידי החברות האלה או על ידי יוצריהם, והוא אינו נתמך על ידי שום גוף ממשלתי, או מוסדי. עם זאת, מחירי הכרטיסים לסרטים יהיו זולים וינועו בין 25-15 שקלים לכרטיס.

ערב הפתיחה של המרתון, שיתפח ב-14 ביוני ויארך ארבעה ימים, יהיה מעניין לא פחות מהסרטים עצמם. יהיו בו הופעות דראג ומוזיקה, וכן יתארחו בו יוצרי קולנוע ישראלים בינם איתן פוקס, גל אוחובסקי ותומר היימן, שיציגו את יצירותיהם ויפגשו עם הקהל.

כמו כן, יוקרנו במסגרת המרתון סרטים של תלמידי תיכון, סטודנטים ויוצרים עצמאיים. אסא אופק, מנהל השיווק של האוזן השלישית אמר לוואלה! תרבות: "אולמות ההקרנה שלנו הוקמו כדי לתת בית לפסטיבלים מעין אלה. אנחנו רוצים לספק אלטרנטיבה לדברים איכותיים שלא תמיד מוצאים את מקומם הראוי בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully