וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי קופה

מור שני

26.4.2006 / 9:46

בפסטיבל ישראל חותכים השנה במחירים, ולפיכך: מדריך המופעים שלא ידרשו הלוואה מפיליפ סולומון (לך תסמוך)

פסטיבל ישראל, שיפתח עוד חודש ממש, ב-25 במאי, הוזיל השנה את מחירי הכרטיסים באופן משמעותי. כ-40 אחוזים הושלו ממחירי המופעים הסגורים, בזכות תמיכות שקיבל מקרנות פרטיות (כמו קרן שרובר וקרן ברונפמן). המחירים הגבוהים למופעים בפטיבל השנה יעמדו על 150 ¤, כשגם בהם הללו יוקצו מושבים אחוריים במחירים של עד 65 ש"ח. וחוץ מזה יהיו גם תמחורים שיאפשרו יום בירושלים שאינו יאפי להדרין.

"ידידי השכחת?" הוא שמו של מופע המוזיקה המרכזי בפסטיבל, שייערך בבריכת הסולטן, ותודגש בו זיקה למוזיקת פיוטים. במופע, שיתקיים ב-15 ביוני, ישתתפו שלושת הטנורים של משפחת בנאי: אביתר, אהוד ומאיר בנאי, כמו גם ברי סחרוף, רמי פורטיס ומיכה שטרית לצד אמנים נוספים. מחיר כרטיס יעמוד על 10 שקלים.

במחיר של 20 שקלים תוכלו ליהנות, אם אתם בטעות נהנים מדברים כאלה, מהמופע "שרים בגן" (30 במאי בגן העצמאות) בו יעלו על הבמה בקצב מסחרר שלומית אהרון, דניאל סולומון ופאבלו רוזנברג, כדי לשיר יחד עם התזמורת הסימפונית ירושלים.
המעוניינים באמנות צעירה מעט יותר יוכל לבדוק את סדרת המופעים של "זירת הפסטיבל"- במה שתציג 12 יוצרים צעירים בתחומי המחול, התאטרון, המוזיקה ובמה שבינם. הזירה תפתח לחמישה ערבים, (31-29 במאי, 3-4 ביוני), ותציג בכל ערב לפחות חמש יצירות. מחיר כרטיס לערב: 30 ש"ח.

ולאגף החינמים: מועדון הג'אז של הפסטיבל, שיהיה פתוח מדי לילה, יציע מוזיקה לייב ואתם תצטרכו לשלם רק על מה שתשתו. הפסטיבל יארגן גם ערבי ג'אם סשן ג'אזיים, ב-27 וב-30 במאי, שיארחו את אמני הפסטיבל, וגם שם הכניסה תהא ללא תשלום.

להקת המחול המלכותית של תאילנד תופיע במופע מחול (תיאלנדי, כמובן) ברחבת תאטרון ירושלים, ב-6 ביוני, בהופעה פתוחה לקהל
בנוסף, יתקיימו במסגרת הפסטיבל יריד אמנות ברחבת תאטרון ירושלים, ו"קפה תו"- מתחם בין תחומי בחצר התאטרון יציע מוזיקה חיה לצד אטרקציות להמונים דוגמת קריאה בקפה, עיסוי צוואר ושיעורי יוגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully