וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבסו יוציא סדרת קליפים מיוחדת

מור שני

27.4.2006 / 9:40

בסוף מאי יוציא הזמר המתוק עד כאב אלבום שני וסדרה של 3 קליפים, שייצרו יחד סרט קצר. גבסו: אני במקום יותר פגיע אבל שלם עם התוצאה

שי גבסו, הכוכב שכמעט נולד פעם אחת, והוכיח עצמו כיוצר המוצלח ביותר שיצא מהריאליטי של קשת, יוציא בסוף מאי את אלבומו השני ב-NMC, בו כתב והלחין את כל השירים ואף היה שותף בהפקה המוזיקלית. לאלבום תתלווה סדרה של שלושה קליפים, שייצרו יחד סרט קצר בן 17 דקות, כך נודע לוואלה! תרבות.

את ההפקה המוזיקלית באלבום ניהל תומר הדדי ומנגנים בו ג'נגו (בס), גלעד שמואלי (תופים), עמרי אגמון (גיטרה) ונגני כלי מיתר וכלי נשיפה נוספים. על האלבום, אמר גבסו לוואלה! תרבות: "בזכות ההשתתפות בהפקה המוזיקלית, וכמובן דרך כתיבת השירים התוצאה הסופית מכילה יותר חלקים ממני. ולמרות שזה שם אותי במקום יותר פגיע, אני הכי שלם עם התוצאה הסופית".

הקליפ הראשון יהיה לסינגל "במקומי", שכבר מושמע ברדיו. צילומיו יתחילו ב-16 במאי. הוא צפוי לצאת יחד עם יציאת הסינגל השני מתוך האלבום. גבסו, שעבד על התסריט יחד עם הבמאי רועי וורנר, אמר עליו לוואלה! תרבות: "הסרט עצמו מנסה להגיד את מה שהמוזיקה באלבום אומרת. קשה להעביר את כל המסרים האלו רק בקליפ אחד".

תחפש תמצא

שלושת הקליפים יצרו יחד סרט עלילתי קצר –יוזמה ראשונה מסוגה בארץ. הם יתארו בריחה המונית ממרחב אורבני, ומציאת אלטרנטיבה, שמסמלות את הבריחה והחיפוש שגבסו עוסק בהם באלבום. הוא אמר לוואלה! תרבות: "הרעיון והנושא באו מתוך חוויות שעברתי בשנתיים האחרונות, בחיים ובקריירה, שגרמו לי לרצות להיכנס פנימה. כנראה שחוויתי את התחושות האלה בצורה חריפה במיוחד, בגלל הפרסום בגיל צעיר כל כך". עוד הוסיף גבסו כי הוא מוצא עניין מיוחד בתחום הבימוי והתסריטאות משום ש"הוא נותן לי עוד כלי לבטא את מה שאני מרגיש, חוץ מהמוזיקה".

מפיקי הקליפים מחפשים ניצבים לצילומים, וקוראים לכל המעונינים להשתתף, בכל הגילים, לשלוח מייל עם תמונה לכתובת: shay.klip@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully