וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנסיית השכל עם צ'לו וכינור

מור שני

30.4.2006 / 15:26

וגם אפרת גוש, סופי סולומון ופאנקנשטיין, יעלו מופעים מיוחדים שופעי כלי מיתר, בפרויקט חדש של הבארבי

מועדון הרוק התל אביבי, הבארבי, מביא אותה בטוויסט היסטרי, ויעלה בחודש הבא שבוע מיוחד שיוקדש כולו לכלי מיתר, לכבוד הגעתה לארץ של הכנרת סופי סולומון. כל ההרכבים המשתתפים בשבוע המיוחד, יעלו גרסאות חדשות של מופעים מוכרים, אבל הפעם עם הרבה כינור, ויולה וצ'לו.

במסגרת "שבוע כלי מיתר בבארבי" (שזו לבד אמירה ביזארית לחלוטין), תעלה ב-9 במאי, כנסיית השכל עם עיבודים חדשים לשירי האלבום "דברים בלחש". על העיבודים החדשים הופקד עמי רייס מלהקת אלג'יר.

אפרת גוש תגיע למועדון ב-13 למאי, עם הרכב נגנים שישלב חצוצרות וקונטרה בס עם תופים וקלידים. היא תבצע עיבודים חדשים לשירים מוכרים מאלבום הבכורה שלה ואף תחשוף כמה שירים חדשים.

בנוסף, להקת פאנקנשטיין תעלה ב-10 במאי עם רביעיית כלי מיתר, וסופי סולומון ב-11 וב-12 במאי עם הופעה חדשה לקראת צאת אלבומה החדש “Poison Sweet Maderia”.

סולומון, יוצאת להקת "אוי ואבוי", ידועה כמי שמצליחה להוציא את הכינור מהקשרו הקלאסי, ויוצרת פיוז'ן עשיר ורב תרבותי. בימים אלו היא מוציאה את אלבום הבכורה שלה, המשלב מוזיקה צוענית ורוסית עם מוזיקת רוק, והשפעות אחרות. בשנת 2004 זכה אלבום להקתה "אוי ואבוי", להיכנס לרשימת עשרת האלבומים הטובים של השנה של ה"ניו-יורק טיימס". באותה שנה אף זכה בקטגוריית מוזיקת עולם ברשימה שערך הBBC. כמו כן, הקליטה סולומון עם מוזיקאים בינלאומיים כמו הת'ר נובה, רופוס ויינרייט ותיאודור ביקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully