וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאטרון חינם בנחלת בנימין

מור שני

7.5.2006 / 15:35

הבימה, הקאמרי, וגשר הם חלק מהתאטרונים שיציגו קטעים מתוך מחזותיהם בפסטיבל תל אביבי. הכניסה - חופשית

פסטיבל התאטרון "קפה תאטרון" יציע שלל הצגות ומופעים, בינם גם של התיאטרונים הגדולים בארץ, בכניסה חופשית, ברחוב נחלת בנימין התל אביבי.

בפסטיבל, שיופק על ידי חברת "פרומרקט", ישתתפו תאטרון הבימה, הקאמרי, בית לסין וגשר, לצד האופרה הישראלית, תיאטרונים קטנים יותר, ואמנים אחרים. הפסטיבל יעלה הצגות ומופעי תרבות מגוונים, בינם מחזות זמר, קברט, תיאטרון רחוב, אופרה, סטנד אפ וקריאת שירה. חלק מהמופעים יהיו קטעים מתוך הפקות גדולות יותר, וחלק יהיו מופעים שנוצרו במיוחד עבור הפסטיבל. הם יועלו על 24 במות מסוגים שונים שיפוזרו לאורך הרחוב, בינן ארבע במות גדולות מרכזיות.

כמו כן יציע הפסטיבל, שלוש חצרות במתחם נחלת בנימין בהן יועלו מופעים קטנים, של מוזיקה ופרינג', ומפגשים על כוס קפה עם שחקנים ישראליים, בינם יונה אליאן, יעקב כהן, שמואל וילוז'ני ועידן אלתרמן.

הפסטיבל יארך יומיים, ויפתח ב-7 ביוני. הוא נערך בחסות חברת עילית, שמבקשת דרכו לקדם את מותגי הקפה שלה. רן רהב, המנהל את יחסי הציבור של קבוצת שטראוס-עילית, מוסר כי החברה השקיעה בפסטיבל כ-4 מיליון שקלים, 2 מיליון מתוכם הוקדשו למסע פרסום, שיכלול גם קמפיין בטלוויזיה.

וריאציות של בוסתן ספרדי

ארבעת התאטרונים הגדולים בתל אביב יציגו קטעים בני חצי שעה מתוך הצגות ארוכות. דובר תאטרון הבימה, יעקב הכהן, מסר הבוקר לוואלה תרבות! כי הבימה יעלה מחרוזת שירים מתוך ההצגה "בוסתן ספרדי". אפרת אברהם, דוברת הקאמרי מסרה כי תיאטרון הקאמרי יעלה חלק מתוך המחזה "העשירייה הקאמרית". תיאטרון גשר יעלה קטע מההצגה "וריאציות לתיאטרון ולתזמורת". נכון להיום, לא יעלה תיאטרון בית לסין הצגה כלשהי, אלא ישלח את רשף לוי, שכתב את "החולה ההודי", למפגש עם קהל.

מדוברי שלושת התיאטרונים שיעלו מופעים נמסר כי התיאטרונים לא יקבלו תשלום בעבור ההשתתפות בפסטיבל, או עבור השימוש בחלקים מתוך ההצגות. תשלום יועבר לשחקנים שישתתפו בו באופן ישיר. דוברת גשר, מיכל סבאל, אמרה על כך: "הרווח נמצא בעצם ההשתתפות והחשיפה. אנחנו שמחים שגופים כלכליים רואים את החשיבות של האמנות. זה יפה ומקסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully