וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: האכזבה של קרוז

מור שני

8.5.2006 / 17:51

"משימה בלתי אפשרית 3" פותח עם אכזבה קלה (פחות מ-50 מיליון). האם השיגעונות של טום קרוז הצליחו לעלות למעריצים על העצבים?

ציפיות רבות נתלו בסרט "משימה בלתי אפשרית 3", שיצא לאקרנים בסוף השבוע בבכורה עולמית. הסרט נחל הצלחה חלקית בלבד - עם כ-48 מיליון דולר הכנסות בסוף השבוע - יחסית לתחזיות, שדיברו על כ-60 עד 65 מיליון, מה שאולי מוכיח שהתנהגותו הביזארית של הכוכב נמוך הקומה, הצליחו לעלות למעריציו על העצבים. אחרי שקפץ על כורסאות, יצא נגד טיפול פסיכאטרי של השחקנית ברוק שילדס, וטירף את כולם עם הרומן שלו עם קייטי הולמס ולידת בתם המשותפת, נראה כי גם הסיינטולוגיה לא תעזור לו במקרה הזה.

עם זאת, הסכום המכובד ממצב את הסרט כמובן במקום הראשון בטבלה. הנתונים מאכזבים עוד יותר אם בוחנים את כמות האנשים שצפו בסרט. בגלל עליית מחירי הכרטיסים בשנים האחרונות, ההכנסה הכללית מגלמת פחות צופים ממה שגילמה לפני שש שנים, עת יצא לאקרנים משימה בלתי אפשרית 2". הסרט השני בסדרת האקשן הכניס כ-57.8 מיליון דולר בסוף השבוע של יציאתו בשנת 2000, שמגלמים 10.7 מיליון קוני כרטיסים, לעומת כ-7 מיליון צופים שקנו כרטיסים ל"משימה בלתי אפשרית 3".

הסרט - שהופק על ידי קרוז עצמו ומופץ על ידי פאראמונט, ובויים על ידי במאי הסדרה "אבודים", ג'י. ג'י אברמס - זוכה לביקורות טובות.

אכזבות רבות ושמחה אחת קטנה

במקום השני ברשימה נמצאת הקומדיה "משפחה על גלגלים" (RV), של אולפני פוקס, שהייתה בשבוע שעבר במקום הראשון. הקומדיה, העוקבת אחר משפחה בחופשה, בכיכובו של רובין וויליאמס, הרוויחה בסוף השבוע האחרון כ-11.1 מיליון דולר. עדיין אין תאריך יציאה לסרט בישראל.

במקום השלישי ברשימה נמצא סרט חדש - An American Haunting, בכיכובם של סיסי ספייסק ודונלד סאתרלנד. סרט האימה התקופתי מתאר אגדה על-טבעית מהמאה ה-19, והרוויח בסוף השבוע רק כ-6.4 מיליון דולר.

אולם, זוהי לא האכזבה הגדולה ביותר השבוע. זו שייכת לקומדיה החדשה לכל המשפחה של אולפני ניו-ליין – “Hoot”. הקומדיה, שבוימה על ידי וויל שרינר, הרוויחה בשבוע הראשון להקרנתה רק כ-3.4 מיליון דולר, מה ששיגר אותה היישר למקום התשיעי.

ולמרות עננת המרירות שריחפה בסוף השבוע מעל שמי הוליווד, יש גם חצי כוס מלאה. סוף השבוע האחרון משלים רצף של שבעה שבועות של עלייה בהכנסות הכוללות בקופות בהוליווד. על פי "בוקס אופיס מוג'ו" תריסר הסרטים ברשימת שוברי הקופות השבוע, הכניסו כ-99.4 מיליון דולר, עלייה של 27 אחוזים מהשבוע המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully