וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בטקס הקולנוע הדוקומנטרי

מור שני

8.5.2006 / 17:21

"מים סוערים" ו"שאדיה" לקחו את הפרסים המרכזיים בטקס שהתקיים השנה לראשונה היום בצהריים, וישודר הערב בערוץ 10

הסרט "מים סוערים" של הבמאי גיל קרני זכה בקטגרויית הסרט הטוב ביותר באורך מלא בטקס הקולנוע הדוקומנטרי הישראלי, שנערך היום בצהריים, וישודר הערב בשעה 21:00, בערוץ 10. הסרט הופק על ידי קרני ומני אליאס, ויוצריו יקבלו פרס על סך 290 אלף שקלים.

הסרט "שאדיה" של הבמאי רועי ווסטלר, זכה בשתי קטגוריות: סרט הטלווזייה הטוב ביותר, ופרס הדור הבא. הוא הופק על ידי אודי קלינסקי ודני חכים. על הזכייה בקטגוריית הטלוויזיה יקבלו היוצרים 308 אלף שקלים. על הזכייה בקטגוריית הדור הבא יקבל ווסטלר 45 אלף שקלים.

את הטקס הנחה קובי מידן, והשתתפו בו גם רונאל פישר, מיקי רוזנטל, רינו צרור , אושרת קוטלר עמנואל הלפרין, אורלי וילנאי פדרבוש וגיא מרוז.

בקטגוריית הסדרה הדוקומנטרית זכו "ארץ המתנחלים" של חיים יבין, ו"גשר על הוואדי" של תומר וברק הימן. יבין ומפיק הסדרה, שי נשר, קיבלו פרס על סך 6500 שקלים, כמו גם תומר וברק הימן.

בקטגוריית סרט ביכורים זכה הסרט "סיסאי" בבימוי דוד גברו. הוא הופק על ידי גברו, אבנר פיינגלרנט ויעל שביט. הם יקבלו פרס על סך 20 אלף שקלים.

בקטגוריית הסרט הקצר זכה הסרט "מקדמות" בבימוי ובהפקת ענת אבן וזאב סמילנסקי, שיקבלו על זכייתם 5000 שקלים.

את פרס מפעל הפיס לבימוי קיבל חיים יבין על עבודתו על "ארץ המתנחלים", עליו קיבל 19 אלף שקלים.

התחרות הינה יוזמה של פורום היוצרים הדוקומנטריים והרשות השניה לטלוויזיה ורדיו. הזוכים בתחרות נבחרו על ידי 330 החברים בפורום היוצרים הדוקומנטריים, דרך הצבעה חשאית באתר אינטרנט מאובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully