וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MI3 מאכזב גם בישראל

מור שני

11.5.2006 / 12:12

"משימה בלתי אפשרית 3" היה אמור לפתוח את הקיץ בענק, אבל לא עמד בתחזיות גם בארץ

"משימה בלתי אפשרית 3", סרט האקשן של טום קרוז, היה אמור להיות הפתיחה הרשמית וההיסטרית של עונת הקיץ בהוליווד. אבל בסוף השבוע האחרון גילה הכוכב המוטרף, שגם במציאות יש משימות שהן כמעט בלתי-אפשריות. הוא הרוויח 48 מיליון דולר, נתון מכובד, אבל כ-15 מיליון דולר מתחת למה שצפו לו התחזיות.

גם בארץ "משימה" לא הצליח להיכנס לנעליים הגדולות שהתקינו לו, ומכר 36 אלף כרטיסים בסוף השבוע (חמישי-שבת) של יציאתו, כך לפי חברת גלובוס, שמפיצה בארץ את הסרט. יאיר רוה, פרסם בבלוג הקולנוע שלו "סינמסקופ", שעיתוני התעשייה בחו"ל מדווחים על הכנסות של 250 אלף דולר ל"משימה בלתי אפשרית 3" בארץ בסוף השבוע הראשון שלו, נתון שמתיישב עם כמות הכרטיסים, בחישוב של 31 ¤ בממוצע לכרטיס.

רוה משווה את הנתונים למכירת כרטיסים של שוברי קופות אחרים בארץ – סרט הפנטזיה "נרניה: האריה המכשפה וארון הבגדים", מכר כ-60 אלף כרטיסים בסוף השבוע של יציאתו, ו"הארי פוטר" מכר 50 אלף. השוואה שמוכיחה כי קרוז, אולי בשל התנהגותו הביזארית בשנה האחרונה, ועייפות של הקהל מדמותו שלא יורדת מהכותרות, נחלש גם בארץ.

שירית גל, אשת יחסי הציבור של גלובוס: "ההשואה בין משימה בלתי אפשרית להארי פוטר ונרניה היא לא נכונה, מכיוון ששני הראשונים הם סרטים לכל המשפחה, ומשימה בלתי אפשרית הוא סרט ז'אנר. הוא התקבל יפה מאד על ידי הקהל בישראל, ומספרי הפתיחה שלו בהשוואה לשני הסרטים הראשונים בסדרה הם לא נמוכים בהרבה. אנחנו מרוצים מהנתונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully