וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביה"ס של יורם לוינשטיין יתארח בספרד

מור שני

11.5.2006 / 16:17

הוזמן להעלות הפקה המבוססת על סרט פשע יפאני, אך עדיין מחפש תומכים למימון הנסיעה

משלחת של בית הספר למשחק של יורם לוינשטיין, הוזמנה להשתתף בפסטיבל ACT, המעלה הצגות של בתי ספר לתיאטרון מאירופה בעיר בילבאו שבספרד עם ההצגה "רשומון" המבוססת על סרט פשע יפאני, אך טרם מצאה תורמים שיעזרו לממן הנסיעה.

תלמידי שנה ג' של בית הספר יצאו בליווי לוינשטיין עצמו, שמנהל את בית הספר, ועם במאי ההצגה רפי ניב.

"רשומון" מבוססת על סרט פשע יפאני משנת 1950, של הבמאי אקירה קורוסאווה, הנושא את אותו שם. התסריט הקולנועי עובד לבמה על ידי פיי ומייקל קאנין. גם הגרסה התיאטרונית, שומרת על הסגנון המיוחד של הקולנוע היפאני- היא ויזואלית ביותר, ומלווה בקטעי תנועה, אקרובטיקה וקרבות במה.

היא עוסקת בחיפוש אחר האמת, ובביטוייה הסובייקטיבים על רקע משפט רצח ואונס. ההצגה מורכבת מקטעי המציאות, כפי שהם משתקפים דרך עיני הדמויות. היא עלתה לראשונה בבכורה בבית הספר בחודש דצמבר האחרון.

לוינשטיין מסר היום לוואלה! תרבות, כי ההפקה נמצאת בבעיה כלכלית, בשל עלויות ההפקה הגבוהות של ההצגה. הנהלת פסטיבל ACT אמנם מממנת את אירוח הקאסט וצוות היוצרים, ומשלמת את העלאת ההצגה במסגרתו, אך אינה משלמת את הובלת מטען התפאורה ולא את טיסות השחקנים. לוינטשיין מבקש לפנות למוסדות ותומכים פרטיים שיכולים לעזור לו במציאת 20 אלף השקלים הזקוקים לנסיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully