וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: פוסידון כבר שוקע

מור שני

15.5.2006 / 18:43

סרט האסונות על הספינה הטובעת בכיכובם של ג'וש לוקאס וקורט ראסל פתח עם 20.3 מיליון ד' בלבד. "משימה בלתי אפשרית" נשאר בראש

"פוסידון", סרט האסונות החדש של אולפני וורנר, המתאר את טביעתה של ספינת שעשועים ענקית, נורא רצה להיות טיטניק. רצה, רצה, אבל לא יצא - בשבוע הראשון ליציאתו לאקרנים בהוליווד, נכנס סרטו עתיר התקציב של וולפגנג פיטרסן, ישר למקום השני עם הכנסה מעליבה של 20.3 מיליון דולר. מאכזב מאד מול 150 מיליון הדולרים שהושקעו בצילומיו, מאכזב עוד יותר מול התקוות הגבוהות שנתלו בו כשובר קופות היסטרי, והכי מאכזב מול 48 מיליון הדולרים שהכניס בשבוע שעבר "משימה בלתי אפשרית 3", ועדיין נחשב להצלחה חלקית בלבד.

לעומתו, "משימה בלתי אפשרית 2" נראה השובע טוב בהרבה ממה שנראה בשבוע שעבר, עת הצטייר כאכזבה דקה, אחרי שהכניס כ-15 מליון דולר מתחת לתחזיות. השבוע, סרט האקשן בכיכוב השחקן המטורלל טום קרוז, מצליח לשמור על המקום הראשון ברשימת שוברי הקופות, עם הכנסה של כ-24.5 מיליון דולר בארצות הברית.

הקומדיה הידידותית של אולפני פוקס "משפחה על גלגלים" (RV), בכיכובו של רובין וויליאמס, מסרבת לעזוב את המקומות הראשונים סירוב עיקש. לפני שבועיים הייתה במקום הראשון, בשבוע שעבר ירדה למקום השני, והשבוע היא בשלישי, עם הכנסה של כ-9.5 מיליון דולר.

הקומדיה “Just My Luck", של אולפני פוקס, בכיכובה של לינדסי לוהן, יצא רק השבוע לאקרנים והתברג ישר למקום הרביעי עם הכנסה של כ-5.5 מיליון דולר.

פוסידון הוא חידוש לסרט "הרפתקאות פוסידון" של רונלד נים משנת 1972. עלילתו די סטנדרטית – הוא עוקב אחר סיפור טביעתה של אניית הפאר והשעשועים "פוסידון", שמתחילה לשקוע לאחר שפוגע בה גל ענק, ומותירה את הניצולים להלחם על חייהם. הוא של עתיד לצאת לאקרנים בארץ ב-15 ביוני.

התקווה של דה וינצ'י

הנפילה ההיסטרית של פוסידון גרמה לרוח נכאים אצל מנהלי האולפנים, שלראשונה מזה שבעה שבועות הביטו בגרפים המראים ירידה בהכנסות בהשוואה לשנה שעברה. תריסר הסרטים ברשימת שוברי הקופות הכניסו בשלושת ימי סוף השבוע האחרון כ-77.6 מיליון דולר, ירידה של כ-13 אחוז מההכנסות בשבוע המקביל אשתקד. אולם, עיתונות התעשייה בהוליווד מתגברת על האכזבה המרה של "פוסידון", בעזרת מחשבות מנחמות על השבוע הבא. הסרט המדובר "צופן דה וינצ'י", על פי רב המכר עתיר השערוריות של דן בראון, עתיד לצאת אז לאקרנים גם בארץ, ואמור להיות אחד משוברי הקופות הגדולים של השנה. או ששוב יקבלו מנהלי האולפנים צ'ק בלי כיסוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully