וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשיגו לי את סיינפלד

מור שני

17.5.2006 / 14:01

NBC, ששלטה שנים בטבלאות הרייטינג בארה"ב, מנסה להחזיר טיפה מהכבוד עם הפקות חדשות. "ג'ואי" קיבל את המגף

רשת הטלוויזיה NBC, אחת מארבע הרשתות הארציות בארה"ב, שלטה במשך שנים בטבלאות הרייטינג ונחשבה בשנות התשעים לחברת טלוויזיה פורצת דרך ולרשת המקורית ביותר, עם סדרות כמו "סיינפלד".

אך כל זה הנו נחלת העבר, ובארבע השנים האחרונות התדרדרה הרשת לא פעם למקום הרביעי ברייטינג בשעות הפריים טיים, כשהיא מפגרת אפילו אחרי FOX, "האחות החורגת" בין הרשתות הארציות. כעת היא מנסה להחזיר לעצמה מעט מן הכבוד האבוד שלה וחושפת לוח שידורים לעונה הבאה, המשופע בהפקות חדשות. הרשת תנסה לתת פייט הוגן מול תכניות להיט מדוברות של הרשתות האחרות, ביניהן "אבודים" ו"עקרות בית נואשות" של ABC. עכשיו רק נותר לחכות שהן יגיעו לארץ.

טינה פיי בולדווין

מנהלי הרשת החליטו להוריד את התכנית "ג'ואי", הסיטקום של יוצא "חברים" מאט לבלנק שהוא בעצם "ספין אוף" של הסדרה המצליחה שנפחה את נשמתה. "ג'ואי" נכשל הן ברייטינג והן בעין הביקורת. קומדיית הדגל החדשה תהיה “30 Rock”, עם אלק בולדווין - עד לפני כמה שנים כוכב קולנוע סמי-לוהט - בתפקיד הראשי. השוס האמיתי הוא היוצרת והתסריטאית, טינה פיי, הכותבת הראשית של התכנית המצליחה "סטרדיי נייט לייב". הסדרה עצמה תעסוק בצוות כותבים העומד מאחורי סיטקום טלוויזיוני.

העלילה מזכירה במעט גם את סדרת הדרמה החדשה והמדוברת של הרשת “Studio 60 on the Sunset Strip”, מבית היוצר של ארון סורקין. סורקין, מי שחתום על ההצלחה הגדולה של השנים האחרונות בתחום הדרמה ב-NBC, "הבית הלבן" (שעונתה האחרונה משודרת בארה"ב בימים אלו), יצר והפיק עם שותפו תומס שלאמי את הדרמה הקומית, שמאמצת את הז'אנר המוקומנטרי המתפשט והולך, ומציגה את אחורי הקלעים של תכנית מערכונים פיקטיבית סטייל "סאטרדיי נייט לייב" בקו העלילה שאולי מזכיר מעט את יצירת המופת המנוחה "המופע של לארי סנדרס". בתכנית יככבו מתיו פרי (צ'נדלר מ"חברים"), שכבר ערך הופעת אורח ב"הבית הלבן" של סורקין וסטיבן וובר.

עוד באגף הדרמות: “Friday Night Lights”, שתעקוב אחר קבוצת פוטבול של בי"ס תיכון בטקסס, “Kidnapped”, דרמת הרפתקאות על חטיפת בן-עשירים, ו-“Heroes”, דרמת אקשן בסגנון "אבודים", על קבוצת אנשים שמגלה שיש לה כוחות על טבעיים.

כמו כן, החליטה הרשת להפסיק את השידורים החוזרים של הסדרה "אי.אר", שלא זוכים לרייטינג גבוה, ולשדר רק פרקים חדשים של הסדרה. בצמוד אליה תשודר הדרמה החדשה “The Black Donnellys” על אירים קשי יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully