וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאים גרמנים במרתון הקולנוע הקווירי

מור שני

17.5.2006 / 16:17

יורגן ברונינג ויוכן היק יתארחו בהקרנות סרטיהם החדשים באירוע שיתקיים בבית האוזן השלישית, ויציג מעל 50 סרטים חדשים

מרתון הקולנוע ההומו-לסבי הבינלאומי שייערך בבית האוזן השלישית בתל אביב, יארח את הבמאים הגרמנים יורגן ברונינג ויוכן היק, שיגיעו לאירוע עם סרטיהם החדשים.

המרתון, שייפתח ב-13 ביוני ויארך חמישה ימים, יציג מעל 50 סרטים חדשים מרחבי העולם הנוגעים לקהילת ההומואים, הלסביות, הביסקסואלים והטרנסג'נדרים. לצד היוצרים הגרמנים, הוא יארח גם יוצרים ישראלים, בינם איתן פוקס, תומר היימן וגל אוחובסקי.

הגעתם של הבמאים הגרמנים התאפשרה בזכות תמיכתו של מכון גתה, שמקדם את התרבות הגרמנית בעולם. בין הסרטים שיגיעו מגרמניה אפשר למצוא סרטים תיעודיים וסרטים עלילתיים חריפים. ברונינג הוותיק, שנחשב לבמאי פורץ גבולות, מצטיין בויזואליות חזקה ופראית שלעיתים אף עוברת במוצהר את הגבול אל הפורנוגרפיה. בין הסרטים שלו שיוצגו במרתון ניתן למצוא את “Raspberry Reich”,העוקב אחר חבורה של גרמנים אנרכיסטים, שמגיעים למסקנה שהדרך לשחרור מיני היא רק באמצעות מין עם גברים אחרים. הוא הפיק אותו בשיתוף הבמאי ברוס-לה-ברוס.

יוכן היק, לעומתו, יגיע עם שלושה סרטים תיעודיים, בינם "מעגל הפורנו, סקס/חיים בלוס אנג'לס, חלק 2". הסרט נעשה בהמשך לסרט הראשון (חלק 1), והוא עוסק בתעשיית הסקס והפורנו של קהילת ההומואים בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully