וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז תפיק תכנית ריאליטי

מור שני

21.5.2006 / 10:06

הדיווה הלטינית והרקדנית לשעבר תאמץ לחיקה שישה צעירים, שרוצים להיות בהתחלה רקדנים ובסוף ג'ניפר לופז

הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז, שהתחילה את הקריירה שלה כרקדנית קליפים, תפיק תכנית ריאליטי חדשה ב-MTV, בה היא תאמץ לחיקה שישה צעירים פוחזים שרוצים לגעת בתהילה. היא תלמד אותם את צעדיה הסודיים על הרחבה, וגם קצת מחוצה לה.

פורמט התכנית, שעתידה לעלות על המסך בחורף הקרוב, יתמקד אמנם בריקוד, אבל רק כצעד ראשון אל התהילה. כל המשתתפים בה, הם, מה שנקרא, "מולטי-טאלנט", ורוצים לעשות הכל. לפי ערוץ E!, התכנית תבדוק גם את כישורי המשחק והשירה של המתמודדים, ואת "איכות הכוכב" הגלומה בהם. הכל, כמובן, תחת השגחתן הצמודה של המצלמות, שיעקבו אחר חיי ששת היהלומים הבלתי מלוטשים, בוילה של התכנית. אם תרצו - "כוכב נולד", פוגש את "נולד לרקוד", פוגש את "העולם האמיתי".

"התחלתי כרקדנית, ואני מכירה את העולם הזה. לא תמיד יש בו תהילה. יש להם חיים קשים, ואני רוצה להראות בתכנית את המאבק הזה", אמרה לופז, שתגיח גם לכמה הופעות אורח במהלך שמונת הפרקים של העונה הראשונה.

ועוד קצת לופז: הכוכבת ביטלה לאחרונה את מסע ההופעות המתוכנן שלה. השמועה אומרת שהסיבה היא יורש קטן שמתבשל לה בבטן, מבעלה הטרי מארק אנתוני. לפי דיווחי עיתון "טאץ", הוא עתיד להגיח לאוויר העולם, ולתהילה, בחודש דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully