וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס חושפת את עונת הסתיו החדשה

מור שני

22.5.2006 / 10:47

הרשת האמריקאית נשארת עם כל הסדרות החדשות שלה, ונשענת על הצלחות בטוחות כמו "אמריקן איידול", "נמלטים" ו-"24"

רשת הטלוויזיה האמריקאית "פוקס", חושפת את לוח השידורים של עונת הסתיו החדשה שלה, שבעצם לא מחדשת כל כך הרבה.

הרשת משאירה באוויר את רוב סדרות הלהיט שלה, במשבצת השידור עתירת הרייטינג של 20:00 עד 22:00. בין הסדרות שיישארו ניתן למצוא את "נמלטים", "האוס" ו-“The O.C”. את האחרונה מיקמו מנהלי הרשת במשבצת השידור של יום חמישי בשעה 21:00, בתקווה להביס בטבלאות הרייטינג את "האנטומיה של גריי", שמשודרת באותה משבצת ברשת ABC. "משפחת סימפסון", שתחגוג העונה את הפרק ה-400 שלה, תשודר ביום שבת בשעה 20:00.

הסדרות "24", ו"אמריקן איידול", יחזרו למרקע רק בינואר.

כמו כן, הציגה הרשת את הסדרה הקומית החדשה: “Til Death”, בכיכובו של בראד גארט, ששיחק את אחיו הענק והגמלוני של ריימונד בסדרה "כולם אוהבים את ריימונד". היא עוקבת אחר זוג צעיר שרק התחתן, ועובר לגור לצד איש צבא מקשיש ואשתו, הנשואים מזה 35 שנה.

עוד הציגה הרשת ארבע סדרות דרמה חדשות: “Vanished”, העוסקת בפרשת היעלמותה של אשת סנטור אמריקאי; “Standoff”, על צוות משא ומתן של ה-FBI, עם השחקן רון ליווינגסטון, שגילם את אחד מבני זוגה של קארי ברדשואו ב"סקס והעיר הגדולה" (הוא היה הסופר המהורהר שמקנא בהצלחתה); ו-“Justice”, סדרת בית משפט בכיכובם של ויקטור גרבר (ג'ק בריסטו מ"זהות בדויה") וקר סמית (הזכור בעיקר כג'ק מקפי מדוסון קריק), העוקבת אחר חבורת פרקליטים פליליים, המתמודדים עם השפעותיה מרחיקות הלכת של התקשורת על מערכת המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully