וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידויים של מוח מסוכן

רות קנאל

22.5.2006 / 8:57

נמרוד הראל הוא זיין שכל עם שיטות מפוקפקות, שמזכיר לרות קנאל את סוכן המכירות ששכנע אותה לקנות שואב אבק

זהו, הבנתי סופית מה הקטע עם נמרוד הראל, נודניק עם המון רצון טוב ומבט מקפיא של פסיכופת. התוכניות שלו, שפעם היו בגדר קוריוז משעשע, הופכות מעצבנות ומופרכות מפעם לפעם. הכי מעצבנות הן התגובות הנדהמות של האנשים המשתתפים, שלא מאמינים באיזו קלות חדרו לחומה הבצורה של מוחם. תחי הפסיכולוגיה! ובכן, כאילו דה, לאנשים הקטנים מהרחוב יש כוח הרבה יותר חזק שמשפיע עליהם - קוראים לו מצלמת טלוויזיה, וכשמכוונים לעברם אחת כזאת, היא גורמת להם לשכוח איך קוראים להם. אחר כך בא נמרוד הראל עם מבט צ'אקי-הבובה-הרוצחת שלו, ומשמיד להם את שאריות החיישנים שאמורים לצפצף בכל הכוח ולהתריע "זהירות, לפניך זיין שכל מסוכן". מרגע זה והלאה הוא יכול להגיד להם שהשמיים סגולים, שהפרות יכולות לעוף, ושלאודטה יש תוכנית מצליחה בערוץ 10 - הם יקנו הכל בשניה.

מהרגע בו מציג נמרוד את שלב ההתבייתות והצגת התרגיל שהוא הולך לנסות, הקורבנות בבלק-אאוט מוחלט. כלפי חוץ הם נראים בסדר ומסוגלים לתקשר, אבל תשמעו מה אני אומרת לכם, האור דולק ואין אף אחד בבית! פשוט ככה. במצב כזה תודעתם נתפסת כולה למסייה הראל, ומהפאניקה של הכל ביחד (הווה אומר, לעשות פדיחות בטלוויזיה או לחילופין להיאכל על ידו) תת המודע שלהם צועק הצילו וכבר מוכן לשתף פעולה עם כל מה שינחיתו עליו, העיקר שייגמר מהר. הראל אמר להרים ידיים? נרים ידיים. הראל אמר לשים ידיים על הראש? הופה, תראו, עשינו את זה בלי להרגיש. הראל אמר להתחיל לחשוב שלסיגריה שאנחנו מחזיקים בפה יש טעם של מיץ גרביים? וואלה, איח, זה באמת נכון! בוא'נה, גדול הנמרוד הזה, אני בהלם! שיואו! ואתם שכחתם שבדיוק לפני חודש עבר איזה בחור מחוצ'קן בדלת שלכם, הסתחבק איתכם קצת, שטף לכם את המוח טוב-טוב ומכר לכם שואב אבק שאתם לא צריכים ב-12 תשלומים. לא אותו עיקרון?

למסקנות המדהימות הללו הגעתי בעיקר בעקבות התוכנית של אתמול, עת ניסה נמרוד להיכנס למוחה של אישה בהריון ולנחש את השם שתיתן לילדה שתיוולד. אחרי חצי שעה של בהייה מאומצת הוא ניחש שזה "טליה". וואי, אמרה האם לעתיד, איזה קטע! באמת חשבתי על השם "טליה". בעלה התערב ואמר שהם בכלל סגרו קודם על שם אחר לילדה, אבל מי ישבור עכשיו את המילה להראל, אמרנו טליה, שיהיה טליה. אתם קולטים מה קורה כאן, רבותיי? דמיון מודרך מה דמיון מודרך, סוגסטיה מה סוגסטיה, לאיש יש טאץ' של סוכן רהיטים מצטיין, ואולי פעם הוא גם יוכל להיות ראש ממשלה. יכול להיות שהוא באמת קולט את האישונים שלכם ואת השכמה השמאלית שלכם זזה בשתי מעלות ימינה, כמו שהוא מספר, אבל הטריק הראשי שלו, הוא לגרום לכם לחשוב שזה יהיה נורא מגניב אם תשתפו איתו פעולה בקשר למידע שהוא מצליח למקסס מכם, חלקו הקטן בעזרת טריקים פסיכולוגיים ורובו המכריע ניחושים פרועים שאלוהים יודע מאיפה הוא מוציא. ומה, תגידו לו לא? הרי כולנו מחפשים להתרגש מהשטיקים האלה בסופו של דבר. והאמת? האמת שכולנו חבורת סאקרים נוחים מאוד להשפעה. זה קצת עצוב כשחושבים על זה, אבל נו, מה עוד חדש. בינתיים אפשר להתנחם בכך שהוא מביא מדי פעם אתנחתות קומיות דוגמת עומר ברנע עובר ניתוח וודו, ואלו הרגעים שבהם באמת אפשר לסלוח לו על הכל.

עד כאן על נמרוד הראל. בשבוע הבא נדון בשיטותיו של יורם ארבל לגרום התקפי לב למשתתפי "מי רוצה להיות מיליונר". הישארו עמנו.

"בלתי נתפס", יום א' 21:55, ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully